poniedziałek, 13 grudnia 2010

:)

http://wizaz.pl/akcje/magiczne_swieta/aniolek-484251

7 komentarzy:

  1. Mój również.

    OdpowiedzUsuń
  2. Głos oddany! :)
    Może kiedyś natkniemy się na siebie w okolicach ochoty hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. odnośnie tych suchych rąk, byłam dzisiaj w rossmannie i widziałam taki krem z pąpką z Kamilla "hand repair" czy jakoś tak. próbowałaś tego? ja nie wiem, bo nie stosowałam, ale mówię, bo jak powiedziałaś, że masz z tym problem to zaczęłam się rozglądać za czymś, ja na szczęście nigdy nie miałam problemów z suchymi rękami. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o jak fajnie że masz też bloga:)
    oczywiście obserwuje zapraszam do mnie
    www.hikatrin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli jeszcze nie wzięłaś udziału w moim rozdaniu to serdecznie zapraszam. ;)
    http://xdominikax3.blogspot.com/2010/12/moje-rozdanie-dla-was.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *