niedziela, 19 grudnia 2010

już niedlugo święta :)
poczułam już ich magie :) na ulicach śnieg, ulice Warszawy pięknie udekorowane :) w sklepach tłum ludzi..
ahhh.. gdy bylam mala święta mialy chyba dla mnie większą moc.


no nic..

dzis na moim kanale pojawil sie dlugo oczekiwany filmik, dokladniej mowiąc jest to filmik o mojej metamorfozie :) mam nadzieje, że udanej :)

dziś byłam w centrum nauki kopernik. fajne miejsce - polecam.
w tym miejscu nauka może bawić :)
spędziłam tam pare ładnych godzin.. bawiąc się wlasnym ciałem :)
kto odwiedzi Warszawe, niech koniecznie wybierze sie w to miejsce. klik!

buziaki :*

5 komentarzy:

  1. a widziałam, filmik :) imponująca metamorfoza. jak będę w warszawie to na pewno odwiedzę te centrum :)

    OdpowiedzUsuń
  2. « Gdy wszystko zamiera, Poppy wali naprzód! » Podoba mi się twój blog;]]
    wpadnij do mnie i zostaw po sobie jakiś ślad,
    jak chcesz dodaj do obserwatorów ;DD
    pozdrawiam, Poppy xoxo
    www.myliveaspoppy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Filmik o metamorfozie jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie zapomniałam :) z groniąroniąą to przede wszystkim ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. no wlasnie wlasnie! :*

    Dominiko dziekuje:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *