środa, 8 grudnia 2010

kwiatki kolczyki:)

mój dzisiejszy nabytek :)
zakochałam się w nich ;)

13 komentarzy:

  1. sliczne!!:)
    mam podobne;) tylko wieksze:D

    OdpowiedzUsuń
  2. jej... cudne! gdzie je kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. zaraz wsiadam w pociąg i jadę do warszawy, to tylko jakieś 5h drogi ;P masz świetny gust Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziekuje:)
    Madeleine zapraszam, zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne!
    Kochana czy jest możliwość żebyś wkleiła swoje fotki przed odchudzaniem i po? Strasznie zaciekawił mnie ten filmik w którym mówiłaś o swojej diecie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. hah na jakim bazarku? może będę kiedyś przejeżdzać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne :) w ogóle jestem Twoją wielką fanką jeśli chodzi o blog i youtube, mam mnóstwo dziewczyn zasubskrybowanych ale Ty zdecydowanie się od nich różnisz taką normalnością w tym wszystkim :) nawet zainspirowałam się Tobą i stworzyłam własnego bloga, jeśli chcesz to zaglądnij
    http://sherrie21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne są:)
    Na jakim bazarku robisz zakupy ?
    Też jestem z Warszawy (pisałam CI zreszta na YT) ;)
    Będe tu częściej zaglądać buźka! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze trochę nie moje rejony ( mieszkam w okolicach ursusa,włoch,ochoty) ale patrząc po Twoich zdobyczach specjalnie sie chyba tam przejade :))

    P.S nawet nie wiesz jaką przyjemność zrobiłaś mi swoim komentarzem u mnie na blogu !

    Twoja- fanka :D
    miłęgo wieczoru ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *