poniedziałek, 27 grudnia 2010

nowe ubrania





reszta może jutro :)

11 komentarzy:

  1. podoba mi się wisior serduszko, poproszę o zbliżenie i na bransoletę tę dużą :) oraz info skąd to :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne bluzeczki!!! :) ta druga z falbankami urzekła mnie do reszty :) Ty nawet w worku wyglądałabyś świetnie;) ładnemu ładnie we wszystkim:D pozdrawiam:* KAsia

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie- biała bransoleta jest super, skąd ona? :)
    no i wstaw jutro reszte zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka piękna ta bluzeczka z falbankami ;D kiedy ja kupowalas w h&m? dawno? jak kupowalaś to bylo ich jeszcze duzo? śliiiczna jest ;D odpisz ;)
    Olka

    OdpowiedzUsuń
  5. wczoraj kupiłam, u mnie byla ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bransoleta jest śliczna! :)

    http://my-orange-island.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne ubranka, bardzo lubię Cię oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie Gosiu chyba jest ten lakier w H&M'ie tylko nie jestem pewna czy to ten odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne ciuszki ;> A ten sweterek w paski cudowny, kocham paski! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podoba mi się Twój styl, kocham takie neutralne kolory !!!

    Kochana skoro zniknełas nam z yt to pojawiaj się proszę chociaż tu...

    gorąco pozdrawiam i życze szcześliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *