środa, 1 grudnia 2010

portfel&torebka



jak Wam się podoba? ja jestem w nich zakochana.

5 komentarzy:

  1. portwelik super sama poluje na taki zdradz mi gdzie kupiłas to bedę chciała taki na mikołaja hihi

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta torebeczka. ;) i portfel też. ;) Ogólnie jesteś śliczna i masz wspaniały gust. ;) a Twoje filmiki na Youtube to cudo. ;)
    I dalej zazdroszczę Ci Bednarka. :P
    Wpadnij do mnie, jeśli masz ochotę. http://xdominikax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Portfel bardzo ładny - mam taki sam tylko czarny i lakierowany. One są z Primarku, bardzo fajne i pojemne. Co do torebki to nie mój styl. Ale nie każdemu musi się podobać.

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałości... portfelik ok, ale ta torebunia przefantastyczna, też taką chce :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *