wtorek, 7 grudnia 2010

umil sobie zimowy wieczór!



nie ma nic lepszego niż zimowy wieczór w pokoju pełnym świeczek, szczególnie tych zapachowych :) mniaaaam!
ja osobiscie preferuje wanilię (kocham!), jabko+cynamon, piernik (kocham ten zapach, mam jedną świeczkę o tym zapachu znad morza, nigdzie w sklepach takiej nie widziałam, niestety). jutro mam zamiar kupić sobie dużą świeczkę o zapachu melona, tak wieeeem, nie jest to typowo zimowy zapach, ale ja także lubię świeże zapachy :)
kolejną fajną rzeczą sąąąą.. kadzidełka.. pięknie pachną.. ja pale obecnie brzoskwiniowe..
ale w sklepach jest wieeeeleee zapachów.. pięknych zapachów.. :) każdy znajdzie coś dla siebie :)
no i ostatnią rzeczą jest kominek ceramiczny, według mnie HIT ZIMY :) wiele dziewczyn na YT już go ma, ja ja również, a do tego pięknie pachnący olejek.. czekoladowy! mniaaaam!
kominki takie są dostępne w drogeriach natura (ok.10zł) i w TBS (39zł) ja osobiscie preferuje ten z natury :) mniejszy, ładniejszy, tańszy, jutro lece kupić nowy olejek do kominka, bo czekoladowy już caaaały wypalilam :(
aa i zapomniałam.. herbata przy takich świczkach smakuje o niebo lepiej!

buziaki :*

9 komentarzy:

  1. ja też uwielbiam te zapachy... ostatnio kupiłam taką musującą kulę do kąpieli z Milky Bath Bomb karmel i jabłko, myślałam, że się rozpłynę taki piękny zapach! to jest ta seria mlecznych-słodyczowych dodatków do kąpieli "Dairy fun" z krówką. Jak będziesz miała okazję kiedyś to chociaż powąchaj w sklepie bo ja jestem zachwycona! Skóra długą pięknie pachniała i łazienka również ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. aa tak tak, wiem o czym mowisz, czaje sie na to :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Goniu, dziekuje za udzial w moim give awayu.

    Gdzie kupujesz olejki zapachowe do kominka? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. MaryLinda - w naturze :)
    jesteś piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio widziałam świeczkę o zapachu piernika w Rossmanie - tam gdzie te odświeżacze powietrza itp. za 9,99 zł muszę ją sobie sprawić !
    Marysos333

    OdpowiedzUsuń
  6. ale super :) ja się wybieram jutro na Świąteczny Targ ;D po świeczki zapachowe;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szalejecie z tymi kominkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam ten kominek z natury. Uważam , że jest malutki, taniutki i sliczniutki :)) I też mam czekoladowy zapach ( malutki był dołączony). mmm... jeszcze w carrefourze są 3 zapachy olejków (za jakieś 7 zł) jabłko-cynomon i biała wanilia ) te kupiłam, jabłko z cynamonem jest booooskie! Pozdrawiam i zapraszam do mnie :***

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam ten kominek z natury i też o czekoladowym zapachu mam olejek... i miałam niestety nieprzyjemną sytuację związaną z kominkiem... zrobiłam tak jak jest napisane w instrukcji 2/3 wody i kilka kropelek olejku... to się tak lekko "gotuje" i ślicznie pachnie.. niestety olejek "wybuchnął" jeśli tak to mogę nazwać i całą ścianę aż do sufitu!!! mam w tłuste kropki! Tak więc ściana do malowania... także ostrzegam przed tymi kominkami bo szkoda ścian... ja zostanę przy świecach zapachowych bo są bardziej bezpieczne ;p pozdrawiam Eve

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *