poniedziałek, 10 stycznia 2011

:)





10 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz na drugim zdjęciu. Kiedy będą jakieś filmiki? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. co to za impreza była ?:) teraz jakaś ?:) ty w czerni ?:D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. noo w końcu jakiś znak życia! świetnie wyglądasz kochana;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super, fotki :) czekam z niecierpliwoscia na Ciebie na yt :) Kiedy, Gosiu mnie odwiedziesz na blogu ? :-) moze tez zostaniesz moim obserwatorem? :-> mam tylko 3ech a tak baaardzo sie staram :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. dlaczego usunięto mój komentarz ? :( SmileGirlPL

    OdpowiedzUsuń
  6. SmileGirlPL - nie mam pojęcia, ja nic nie usuwałam :(

    OdpowiedzUsuń
  7. a poza tym - bardzo dziękuję za miłe słowa dziewczyny :*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  8. jeju ale wyszłaś mega chudziutko na tej 1 fotce Oo, zazdroszcze figurki..:(:*!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *