poniedziałek, 24 stycznia 2011

...

no i..
jest godzina 1 w nocy a ja nie mogę spać. mimo, że dziś (w zasadzie to wczoraj) długo nie spałam.
mam baaaardzo dużo nauki więc zaraz się za to zabiore.. jednak wczesniej nabrałam ochoty na napisanie notki na blogu:D)
czego się będę uczyć ? angielskiego. mam baaaardzo dużo materiału do nauczenia się.
w poniedziałek w ogóle mam 3 kolosy, więc wesoło nie będzie..

nie wiem czy wspominałam ale jestem chora, rozchorowałam się..niestety..

jutro, w zasadzie to już dziś ide do natury po limitowanke, z czego sie baaaardzo cieszę:)
już obczaiłam wszystko i wiem co chcę :) lakiery, eyelinery, moze paletke cieni? ale po co mi skoro i tak nie umiem sobie malować oczu. hmm, ale posiadanie tej paletki może zmotywowałoby mnie to nauki makijażu:) ?
no nie wiem, zobaczymy.


chciałabym Wam również powiedzieć, że jestem bbbardzo ale to bardzooo zadowolona ze szczoteczki brauna oral-b triumph, którą wygrałam w konkursie na wizażu. szczoteczka ma funkcje głęboko czyszczące jak i wybielające. spradza się znakomicie!

http://www.ziolek.pl/fotografie/warszawy/zdjecia.htm tutaj macie linka. możecie sobie pooglądać. Warszawa wcale nie jest taka brzydka jak niektórzy mówią.
ja osobiście kocham Warszawę, tu się urodzilam, wychowałam, dorastałam.. tu jest moje miejsce, zdecydowanie.








aaa no i jeszcze jedno. w ferie a dokładniej 13 lutego (jeśli nic się nie zmieni) jadę z Kamilem do Niemiec. więęęęc szykuję już kasę na zakupy kosmetyczne, które nie będą małe!!!


buziaki :***

4 komentarze:

  1. Ty też lubisz siedzieć po nocach jak ja? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia na kolosach, pewnie połowa już za Tobą :)
    Z tym wstawaniem, fakt, nie najlepiej. Ja póki co chora i w domu muszę siedzieć, więc tym bardziej... Zasypiam o 3, budzę się o 12.... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne fotki i oczywiście życzę szybkiego powrotu do zdrówka:)

    Pozdrawiam:)

    http://betti400.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog Gosiu ;) byle byś tylko częściej pisała no i jeszcze częściej filmiki na YT dodawała ;D zapraszam również na swojego bloga http://43sv.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *