poniedziałek, 17 stycznia 2011

hej!

znazlazłam chwilkę, więc napiszę nową notkę :)

dziś pokarze Wam pare produktów, których ostatnio używam i jestem z nich zadowolona! :)

więc :

paski wybielające zęby blend-a-med, 3D WHITE :)
kupiłam je tylko ze względu na to że miałam kupon i zaplaciłam za nie 30 zł, ich cena regularna to 69 zł. 
mam dość żółte zęby, marze o śnieżnobiałych, wiem, że to nie realne, ale mam nadzieję, że paski mi troszkę pomogą :)


maska do włosów BIOVAX :) znana chyba wszystkim, moja ulubiona na dzień dzisiejszy :)


żel pod oczy i na powieki FLOS LEK:)
jestem zadowolona, nie mam sińców pod oczami :)
teraz jest promocja w SP, kosztuje 5zł 


suchy szampon do włosów.

beauty formulas 
szukałam go taaaak długo, ale w końcu go dorwałam. 
kosztował mnie 8,99 zł :)
jestem baaaardzo zadowolona, włosy po użycziu są jak po umyciu :)
cudo!


acne win, na pryszcze :) dokladniej opowiem o nim jak będziecie chciały :)


lakier do włosów :) lakier jak lakier :)


______________________________________________



9 komentarzy:

  1. a gdzie kupiłaś ten suchy szampon? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też jestem ciekawa, gdzie dorwałaś ten suchy szampon, bo szukałam i nigdzie nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  3. ten suchy szampon widziałam w super-pharm :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tez niedawno kupilam te odzywke z biovax mam nadzieje, ze sie sprawdzi! :)
    Ja bardzo licze na recenzje tego preparatu na tradzik! :)
    Dzis bylam w SP, ale nie widzialam suchego szamponu :( A widze, ze musze sobie go sprawic! :D
    pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uzywalam paskow do zebow ktore pokazujesz.skonczylam je uzywac 2 tygodnie temu.efekt byl kilka dni,ale jak sie przygladam z bliska mojemu szkliwu wyglada na troszke popekane-wczesniej tego nie bylo.wole wiecej ich nie uzywac

    OdpowiedzUsuń
  6. Spotkałam sie z negatywnymi recenzjami tego suchego szamponu, a tu proszę!
    Co do pasków wybielających , to nigdzie nie moge ich znalezc-wszedzie wykupione albo nie dostali wcale, wiec gratuluje!
    Ja korzysatm z promocji w Superpharm- pomadka, rimmela, maski biovax, produkty la rosje, róz Boujoris- zbankrutuje ;P
    W kazdym razie swietne zakupy, widze ze dobrze przemyslane ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Biovax rządzi jest najlepszą maską na rynku:)

    zapraszam na mojego bloga reni-ferek.blogspot.com

    GIFT OF WEDNESDAY:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja strasznie cierpiałam stosując te paski, i nie wybieliły zębów. Za to polecam gorąco Białą perłę- daje rewelacyjne efekty!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *