czwartek, 13 stycznia 2011

wyjaśnienie.

chciałabym wyjaśnić dlaczego ostatnio nie daję znaków życia.
oczywiście bardzo Was przepraszam.. ale brak czasu mnie dobija..
miałam nagrać coś w sobotę jednak nie dałam rady, w ten weekend też nie wiem jako to będzie. może w poniedziałek ? dziękuję za troskę wszystkim osobom  które się tak martwiły o mnie..

a co u mnie? ostatnio zajęłam się szkołą i widać efekty, niedługo sesja, pierwszy egzamin już za mna..  :)

jutro mogłabym coś nagrać z racji tego, że mam wolne, jednakże muszę się uczyć do kollokwium z genetyki, który jest niestety w piątek, a chciałabym go oczywiście zaliczyć i mieć go z głowy niż poprawiać w następnym tygodniu kiedy mam inne przedmioty do zaliczenia.

tak więc wszystko u mnie dobrze :) mam nadzieję, że u Was również.
Barrrrrdzo Was pozdrawiam i ściskam!
BUZIAKI :*:*:*:*:*

4 komentarze:

  1. wiem coś o tym, teraz w tym okresie jest jedna wielka apokalipsa... mam ochote na tyle rzeczy żeby robić a tu tylko nauka, w przerwach przeglądam co słychać na necie i dalej... :(:(:(

    będę trzymać kciuki za ciebie i żeby wszystkie blogerki sobie świetnie potadziły w czasie sesji :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu doskonale Cię rozumiem, skup się teraz na nauce, a my będziemy cierpliwie na Ciebie czekać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam podobnie, sesja to zjadacz naszego czasu, i tworzyciel stresów ;) to moja 7 sesja,ale zawsze jest tak samo ;) 3mam za Ciebie kciuki, zebys wszytsko ogarnela i do nas wrocila na blogu i na yt! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wracaj!
    Jak wbiłam na youtube'a i zobaczyłam filmik,że kończysz z tym to.... :(
    Nie daj się zazdrosnym pannom.
    Przejmować można się jedynie konstruktywną krytyką,a nie chamstwem i prostactwem.
    Błagam wracaj bo na youtubie brak tak normalnych dziewczyn jak Ty :(
    Czekam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *