sobota, 12 lutego 2011

Hej dziewczynki :*

ostatnio miałam ciężki, stresujący tydzień.. sesja, egzaminy.. ojjj dość tego :)
bałam się ale wszystko się udało :)

poza tym uwielbiam wspólne wieczory z moimi przyjaciółmi :)



a dziś.. wyjeżdżam do Niemiec więc tak się składa, że nie będę nic pisać chociaż będę miała dostęp do internetu. mam nadzieję, że wyjazd będzie udany i przywioze se sobą duuuużo kosmetyków niedostępnych w Polsce :)

po powrocie oczywiście pokaże Wam zdjęcia.


pozdrawiam Was serdecznie, buziaki :*

3 komentarze:

  1. Odpoczywaj:) Należy Ci się, rozumiem co to sesja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wracaj szybko;***
    Ps.Mam dla cb lakier z Inglota ;D;D
    <33

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam aż wróciszzzzzz :(((

    :*:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *