czwartek, 3 lutego 2011

podkłady.

hej moje kochane!

mam troszkę wolnego czasu więc postanowilam napisać notkę o moich podkładach.

wstawie też kilka zdjęć :)

od razu też zaznaczam, że kilku z nich jeszcze nie używałam


podkład KOBO - zdecydowanie najlepszy! kryje, m a t u j e , pięknie wygląda na buzi, w połączeniu z moją bazą pod makijaż.. CUDO!
ja mam numerek 101 IVORY
koszt : ok. 22 zł w drogeriach natura


podkład REVLON
oczywiście ja mam wersje dla cery tlustej/mieszanej
numer 180
cena : 69 zł

jestem z niego baaardzo zadowolona!
świetnie kryje!
twarz wygląda zdrowo, jest rozświetlona:)


SORAYA - jeszcze nie używałam, niestety za ciemny.


ASTOR - nie używałam
chętnie wymienię


super stay mny
030 sand
nie mam zdania, zbyt krótko używałam, chętnie wymienie się nim :)


mineralny mny
kiedyś byłam z niego b.zadowolona
jednakże po odkryciu innych podkładów ten nie wypada najlepiej..


pharmaceris
sand 02
kryje, lekki



manhattan powder mat make up
60 sand
lubie



essence - podkład w musie, nie używałam jeszcze



wygrywa KOBO 

10 komentarzy:

  1. Gosiu, bardzo lubię oglądać Twoje filmiki, dzięki nim dowiedziałam się naprawdę wielu ciekawych rzeczy, po maturze dołączę ze swoim kanałem, bo niestety teraz czas mi na to nie pozwala;) serdecznie Cię pozdrawiam:**

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. ja pod wpływem dużej liczby pozytywnych głosów zdobyłam próbkę REVLONu Color Stay, I chyba się wyłamię bo powiem że dla mnie się nie srrawdził, jest za mocno kryjący co spowodowało ważenie się podkładu...
    Ale jęsli ty jesteś z niego zadowolona to bardzo się cieszę :):)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze sie przyjrzec temu z KOBO ;) bo widze, ze na piedestale :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. daj znac jak wypróbujesz reszte :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że masz tutaj całą palete od bardzo jasnych podkładów po ciemne. :D Te ciemne to pewnie pozostałości po lecie .. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje za odwiedziny Malowanych Koszulek. Tak mi sie u Ciebie spodobało, ze dodałam Twojego bloga w pasku bocznym :) P.S. jutro wypróbuję najlepszy z wybranych podkładów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja dziś kupiłam revlon 150 tez do mieszanej i jestem ciekawa czy naprawde ejst jasny i czy nie bedzie za jasny :P juz nie moge doczekac sie az paczka trafi w moje rece :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ten PODKŁAD soraya i całkiem go lubiłam, ładnie na twarzy wyglądał.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ten podkład Soraya i bardzo go lubiłam, zresztą wszystkie podkłady Soraya po koli testuję na sobie i są fajne. Teraz mam z serii profesjonalna szkoła makijażu. Ja ponieważ mam ciemna karnacje kupuję odcień ciemniejszy. Jestem tym podkładem zachwycona, ładnie się rozprowadza, nie brudzi ubrań, kryje wszystkie niedoskonałości na skórze, pozostawia ja nawilżoną i nie spływa. Utrzymuje sie na twarzy cały dzien bez konieczności poprawiania.

    OdpowiedzUsuń
  10. First, Pinterest users
    should have more creative options to customize the home page.
    Google+ is a social networking site that has a range of different features that you can use to connect with patients and other healthcare professionals.
    I make boards of animals, quotes, or color combinations.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *