środa, 23 lutego 2011

pytania :)

dziś notka z 30 pytaniami.. :)

jeśli Wy macie jakies pytania do mnie to zadawajcie je pod tą notką :)

1) Gdzie byłeś 3 godziny temu?
w chłopaka

2) Czy kiedykolwiek zjadlaś kredke?

tak, w dzieciństwie mi się zdarzyło :)

3) Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego?

jasne :)

4) Czy masz na sobie skarpetki?

tak :)


5) Czy byłeś w kinie w ciągu ostatnich 5 dni?
nie..

6) Czy jest Ci gorąco?

niestety nie :(

7) Co było ostatnią rzeczą, którą miałaś do picia?

naturalnie - woda :)

8) Co ostatnio jadłaś?

jabłka pieczone :)


9) Gdzie byłaś w zeszłym tygodniu w tej chwili?
w Niemczech :)

10) Kim był ostatni gość w Twoim domu?

chłopak

11) Czy tesknisz za kimś teraz?

tak..

12) Jakie są twoje plany na dzisiejszy wieczór?

wieczór już się kończy :)

13) Kto ostatnio napisał Ci komentarz na Facebook'u, Naszej-Klasie itp. portalach?

nie pamietam..

14) Co chcesz wiedzieć o przyszłości?

chciałabym się dowiedzieć czy znajdę dobrą pracę..

15) Czy masz na sobie jakieś perfumy, jeżeli tak to jakie?

tak, gucci guilty

16) Byłaś w tym roku u lekarza?

tak, byłam 

17) Gdzie jest twój najlepszy przyjaciel?

w domu :) 

18) Czy masz opalenizne?

nie.. 

19) Czego teraz słuchasz? 

nelly - just a dream :)
Nelly - Just A Dream
20) Czy kolekcjonujesz cos?
kosmetyki, haha :)

21) Kiedy ostatni raz zostałaś zatrzymana przez policje?

w wakacie 2009

22) Czy piłaś kiedyś herbatę przez słomkę ?

tak :)

23) Co ostatnio napisałaś w ostatnim smsie?

'jem'

24) Lubisz ostre przyprawy?

nie znoszę

25) Kiedy ostatni raz wzięłaś prysznic?

po południu

26) Czy jesteś bogata?

nie

27) Jaka jest w Ciebie pogoda?

zimnooooooo

28) O której godzinie budzisz się rano?

ok. 11 :)

29) Jaki film ostatnio widziałaś?

tylko mnie kochaj :) mogę to oglądac cały czas :)



30) Jaki masz dzwonek w tel?

Lou Bega - Sweet Like Cola
31) Czy byłaś kiedyś w innym kraju?

tak:)

32) Ile masz rodzeństwa?

nie mam..

33) Komputer stacjonarny czy laptop?
ten i ten



34) Co planujesz dziś robić?
zagrac w karty i iśc spąc :)

35) Kiedy ostatni raz płakałeś?

w niedziele tydzień temu

36) Jakie jest twoje ulubione radio?

wawa

37) Co wolisz? hamburgera czy kebaba?

nie lubie ani tego ani tego ale jak musze wybrac to kebab


38) Jaki jest Twój kolor oczu?
zielony

39) Co robiłeś o 24:00 w nocy?

grałam w karty:)

40) Czy masz zwierzęta?

mam, psa i królika :)

7 komentarzy:

  1. ja ponowię swoje pyt.
    kiedy coś nagrasz ? może o wyjeździe filmik ? jakieś recenzje ? :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zdjęciach widać, że zajadałaś naleśnika na słodko. To już koniec twojego zdrowego odżywiania?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam pytanko gdzie Gosiu kupiłaś ten sweterek krótki w filmiku na UT o stroju dnia (ten filmik w którym masz prawie ewszystko na sobie z H&M:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. nie, to nie byl moj nalesnik, w zasadzie to byly gofry:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem kiedy cos nagram.. ehh

    OdpowiedzUsuń
  6. co według Ciebie Gosiu najbardziej pomagało/pomaga Ci z zaskórnikami?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *