piątek, 25 lutego 2011

ulubieńcy lutego :) + małe zakupy

hej hej! :*
dziś przychodzę do Was z ulubieńcami miesiąca :)

standardowo : emulsja z olay jako baza + podkład revlon :)


180 sand beige


płyn micelarny - perfecta
świetnie zmywa makijaż, ja używam tylko do demakijażu oczu:)


suchy szampon - wiele razy mi pomógł gdy nie mogłam umyć włosów:) 
świetny, w Niemczech kupiłam sobie inny :) też świetny:) 
poużywam i dam znać który lepszy :) ! 


róż do policzków
dostałam go od chłopaka i powiem Wam, że jest świetny :) 




ulubione kosmtyki do ust 
szminka z p2 i błyszczyk z mny - to ten o którego tak często ostatnio pytacie.. :)






eyeliner + maskara


perfumy gucci guilty


lakier do paznokci z manhattanu


i deo z belea - kokos, mniaaam






i jeszcze pokaże Wam co wczoraj kupiłam w SP

błonnik z ananasem, nie myślcie tylko, że kupilam go ze względu na jego właściwości odchudzające.. nie, nie.. ja uwielbiam ten błonnik, jest pyszny, oczyszcza oragnizm..a, że był w promocji.. :)

puder na zapas, bardzo bardzo go lubię.. dzięki Madzi ( dziękuję )
w SP promocją, z kartą lifestyle 9,99 zł :)
grzech nie skorzystać.. :)


i maseczka z ziaji, ja już używałam wszystki z tej serii :) lubie je, tym razem kupiłam nawilżającą, ponieważ po mojej kuracji z retin a mam strasznie przesuszoną skórę.

12 komentarzy:

  1. Patrze że lubimy to samo podkład Revlon i Olay,
    ciekawa jestem tej maseczki z Ziaji jak wypróbujesz to zdaj relacje:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. ile kosztują te perfumki ? :)
    i gdzie można dostać tą szmine? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ten eyeliner był tani? Bo jeśli tak, to kiedyś go miałam i jak dla mnie jest beznadziejny.... jeszcze ma kredkę na górze?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj użyłam tej maseczki i na razie jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też lubię Revlon :)
    emulsji nie używałam, ale może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetni ulubieńcy!
    Czekam na filmik ;D, i odpowiedź na gg :(
    ;****

    OdpowiedzUsuń
  7. nakręć proszę film o Twojej diecie, błagam ..
    ;*******

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam różowy błyszczyk z MNY tylko chyba odrobinkę jaśniejszy :) uwielbiam tą firmę, szkoda, że nie jest dostępna w PL. mają tanie a naprawdę świetne produkty (lakier do paznokci jedną warstwą idealnie kryje :>)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zakupy i ulubieńcy lutego :)
    zapraszam do zabawy :) szczegóły tu :
    http://kasia-makijaz.blogspot.com/2011/02/zakupy-rzesy-zabawa-i-wymianka.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Wytypowałam Cię do nagrody: The Versatile Blogger TAG :D
    Zapraszam do zabawy: http://szmina.blogspot.com/2011/02/tag-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że zrobiłaś taką notkę. Sama mam zamiar wybrać się w wakacje z chłopakiem do Niemiec. Szykuję się na wielkie zakupy.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie Revlon + Olay - niezbędni :-)

    pozdrawiam!

    idaalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *