niedziela, 27 lutego 2011

The Versatile Blogger TAG

wyróżniona zostałam przez http://szmina.blogspot.com - dziękuję :*


ZASADY:

1. Podziękuj i napisz adres bloga który wręczył Ci nagrodę.
2. Napisz siedem faktów o sobie.
3. Podaj siedem blogów na które najczęściej i najchętniej wchodzisz .
4. Powiadom te blogi o wygranej.



7 faktów o mnie : 



  • jestem leworęczna
  • uwiebiam śpiewać, śpiewam w chórze kościelnym a pare lat temu nagrałam płyte z koleżankami
  • jestem straszną bałaganiarą ;(
  • 10 lat obgryzałam paznokcie - od 2,5 roku nie :)
  • mieszkam sama z mamą i z psem
  • mam chore serce i nie mogę ciężko ćwiczyć :(
  • mam słabość do nowych ubrań i kosmetyków 



7 ulubionych blogów : 



5 komentarzy:

  1. dziękuję za wyróżnienie, bardzo mi miło ;)
    ja już jakiś czas temu bawiłam się w tą zabawę, więc nie gniewaj się, ale nie będę się powtarzać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko boska!!!!!!!!!!!!!!!!! Dzięki OGROMNE <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana! Zaśpiewaj nam co.s kiedyś! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi there! I'm at work browsing your blog from my new iphone!
    Just wanted to say I love reading through your blog and look forward to all your posts!

    Keep up the fantastic work!

    Here is my website between big-time success [http://en.wikipedia.org]

    OdpowiedzUsuń
  5. Excellent post. I used to be checking continuously
    this blog and I am inspired! Extremely useful info specifically the final section :
    ) I maintain such information a lot. I used to be looking
    for this certain information for a long time. Thanks and best of luck.


    My web blog ... how to get your ex girlfriend back (http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Self-help_books)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *