poniedziałek, 28 marca 2011

dzień jak codzień..

Hejo :*
Co tam u Was moje kochane ?
ja dziś się obijałam, upiekłam też pierwszy w swoim życiu chlebek :) żytni oczywiście :) zdrowy i cieplutki :)
o 20 spotkałam się z 2 dziewczynami z wizażu, posiedziałyśmy w coffee heaven i pogadałyśmy :) miło, miło :)

kupiłam dziś też glamour, z kartą zniżkową :)
no i lakier pastelowy niebieski do mojej kolekcji lakierów.
chcecie notke o moich lakierach ? chętnie dla Was porobie zdjęcia i pokaże swoje ulubione kolory :)



jutro spodziewam się paczki z biżuterią więc Wam pokażę co tam sobie zamówiłam :)

7 komentarzy:

  1. pewnie, że chcemy:) to fajnie że dzień się udał:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też już gotowa na akcję Glamour ;D

    i taaak samo centrum ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę notkę o Twoich lakierach. Na filmikach zawsze miałaś ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chcę notkę o lakierach :D sama ostatnio wpadłam w szał zakupów lakierowych :D

    OdpowiedzUsuń
  5. tak chętnie zobaczyłabym twoje lakierki...kochana jesteś uwielbiam twojego bloga,,,,

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo chętnie zobaczę Twoją kolekcję ;)
    Też mam ten nr Glamour :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Glamour a gdy są zniżki jeszcze bardziej :D Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *