poniedziałek, 21 marca 2011

hej!

dziś pierwszy dzień wiosny, dzien wagarowicza:) jak spędziłyście ten dzień ? 

ja byłam  na chwilkę na uczelni, potem poszłam do fryzjera - kolegi ze szkoły:)
mam tylko podcięte końcówki :) o to mi chodziło :) 

wiosna wiosna wiosna!
u mnie w pokoju wiosenne porządki :)





kupiłam sobie trampki w kwiatki :) 
12 zł, bazarek

podobają się Wam ? 




hello kitty z mc od ukochanego :)
kokadra do włosów :)
kwiatki h&m :)




dziś pojechałam też do sklepu fryzjerskiego :)
kupiłam kuracje do włosów suchych i zniszczonych z joanny professional, pięknie pachnie :) KOKOSOWOOO :)

Kuracja do włosów z proteinami mlecznymi do włosów suchych i zniszczonych o zapachu aromatycznego kokosa. Doskonałe właściwości: maska do włosów z proteinami mlecznymi została specjalnie opracowana do stosowania w salonach fryzjerskich, wygładza włosy, nadaje im miękkość i elastyczność. Zawiera starannie dobrane składniki, które pielęgnują włosy suche i zniszczone. Znakomicie poprawia wygląd i kondycję włosów, nadając im wyjątkową jedwabistość, miękkość i połysk. Kuracja zapobiega elektryzowaniu się włosów oraz ułatwia ich rozczesywanie. 

zapłaciłam 15 zł/500 g


buziaki :*


18 komentarzy:

  1. Niesamowite trampki- i to za taką niską cenę! ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Trampki super. Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu a na ktorym bazarku w wawie kupilas trampki?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobne trampki :D
    co do maseczki na włosy to chyba jednak wolę naturalny olej kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Posiadam takie same trampki - no właściwie to nie tak do końca bo niebieskie i uważam, że cudne są :D

    OdpowiedzUsuń
  6. `siem. ;>
    chciałabym cię zachęcić do odwiedzenia mojego bloga. jak dodasz się do obserwatorów, na pewno zrobię to samo, ale pamiętaj, że do niczego cię nie zmuszam ;** a tak wgl. ładnie tutaj, podoba mi się ;>
    pozdrawiam, poppy xoxo
    OFFICIAL BLOG POPPY
    p.s.-miałabym do cb małą prośbę, mogłabyś dodać się do obserwatorów na blogu idealna kobieta ?. i napisać w komentarzu, że ja cię do tego namówiłam ?. ;** proszę, to dla mnie strasznie ważne, dziękuję z góry ;** <333
    przepraszam za spam.
    pamiętaj, że kiedyś mogę ci się za to odwdzięczyć ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie śliczne trampki!
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale świetny stary aparat! nie sprzedawaj go ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. super zakupy, pisz jak sprawuje się kuracja do włosów, bo zapowiada się zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwierz mi, że ten aparat byłby niezłą gratką dla koneserów :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. oj też bym z chęcią kupiła taką maskę;/moje włosy pozostawiają wiele do życzenia.Czy maska pomaga???:)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajowe trampki ;D
    a wieeesz widziałam Cię jakiś czas temu w kerfie w centrum :P czyżbyś też mieszkała gdzieś tu? :> ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej Gosiu. Napisz post jak się sprawuje kuracja kokosowa do włosów z Joanny po miesiącu stosowania.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *