manicure hybrydowy shellac :) + biżuuu !

dziś miałam manicure hybrydowy shellac robiony na pazurki :)
jest to żelowy lakier, który baaardzo fajnie wygląda na paznokciach, utrzymuje sie 14 dni i nie odpryskuje. nie wierzylam w to.  dzis zakochalam sie w tych lakierach. 
pazokcie są super twarde :)
wszystko utwardzane jest w specjalnej lampie - każda warstwa :)

SUPER :)

miałam do wyboru takie kolory, wybrałam ten środkowy :) brudny róż
oczywiście nic za to nie płaciłam ponieważ robiła mi to moja ulubiona Pani od pracowni :) warto studiować kosmetologie :)
w salonie taka przyjemność kosztuje ok. 80 zł




SHELLAC - to paleta 12 różnych barw od trenczowych , różu, czerwieni do ciemnych kolorów. Cienki, elastyczny, wygląda naturalnie, a delikatne lustrzane wykończenie akcentuje NOWYSTYL w nowoczesnej stylizacji paznokci ,
- nakładany jak lakier
- wytrzymały jak ŻEL
- zdejmowany w ciągu kilku minut

Koniec z odpryskiwaniem, smugami i długim czasem wysychania lakieru! Mamy przyjemność zaprezentować  zupełną nowość na polskim rynku – Shellac. Produkt ten stanowi rewolucyjne odkrycie, ponieważ pozostaje bez skazy przez 14 dni, nakładany jest jak lakier, a wytrzymały jak żel i usuwa się w zaledwie kilka minut. Shellac to połączenie najlepszych właściwości lakierów do paznokci, a zarazem najlepszych cech żelu. Szilack lub inaczej szilak jest elastyczny i cienki jak lakier, nie tylko wygląda naturalnie, ale także wspomaga ochronę paznokci poprzez elastyczne, lustrzane wykończenie, które nie ulega zmatowieniu, ani odpryskiwaniu, nawet w najtrudniejszych warunkach. Szilack to produkt hipoalergiczny, nie powoduje żadnej szkody dla naturalnej płytki paznokcia. Co za tym idzie stylizacja Shellac jest odpowiednia dla każdej kobiety, nawet tej, która do tej pory miewała problemy ze stylizacją paznokci. Już dziś pożegnaj uczucie frustracji związanej z uszkodzeniem lakieru i powitaj satysfakcję z idealnie trwałego koloru. Jeśli interesuje Cię stylizacja Shellac, w naszej ofercie znajdziesz produkty typu Shellac Nail Color. Szilak to produkt, który pozwoli Ci podkreślić nowy styl w stylizacji paznokci.

to na tyle o paznokciach :)




































i na koniec moje ulubione owoceeee!



23 komentarze:

  1. te lakiery zelowe to fajna sprawa, szkoda ze potfornie drogie u mnie w miescie taka przyjemnosc kosztuje 80 zł wiec 160 na miesiac :(((

    OdpowiedzUsuń
  2. a jak mozna te zelowe lakiery usunac?
    a ta bizu gdzie kupilas?
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Kochana !
    Nie wiem czy mnie pamiętasz, pisałyśmy kiedyś ze sobą na Wizażu (jestem tam pod tym samym nickiem co tutaj) :*
    Nawet nie wiesz, jak Ci zazdroszczę tej kosmetologii <333 Sama wiesz, że to moje niedoścignione marzenie..A jeszcze jakie "bonusy" masz na tych studiach, no żyć nie umierać, raj dla kobiet ! :))
    A jak tam ogólnie Ci się studia podobają, jak z poziomem trudności itd.? Co teraz bierzecie? :)
    Pozdrawiam!

    P.S: I zapraszam do mojego raczkującego dopiero bloga (założony w zeszły czwartek) ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka cudowna biżuteria! Normalnie się zakochałam :D gdzie Ty ją kupujesz? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bizu świetne:)gdzie kupiłaś

    OdpowiedzUsuń
  6. To bardzo się cieszę, że jeszcze mnie pamiętasz! :* I to jest najważniejsze - robić w życiu to co się lubi ! :)) Mikrodermabrazja <3 Ta to mi się w ogóle po nocach śni, ale faktycznie majątek kosztują takie zabiegi...;/ Ty tak z tego Piękna nie korzystaj, bo za śliczna będziesz i co wtedy?;DD O i widzisz, nie napisałam w poprzednim komentarzu - cudowny kolor lakieru sobie wybrałaś!

    Dziękuję i również życzę powodzenia, bo widziałam, że też bierzesz udział w rozdaniach ; **

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana właśnie zamierzam zrobić sobie zamówienie w katherine tak na około 100 zł bo i koleżanki coś chciały:)i powiedz ile kosztuje u nich mniej więcej koszt przesyłki?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. super pomysł z tymi lakierami, nie wiedziałam, że jest taka fajna metoda, szkoda tylko, że droga :-( bardzo podoba mi się z biżu bransoletka z serduszkiem :-)


    Pozdrawiam! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie rowniez wczoraj zagoscily truuuuuuuuskawy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne...biżuteria taka słodka że szok...gdzie ją kupiłaś>?
    zapraszam do mnie http://sweetperelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, Ty to musisz miec masę tej biżuterii ;) a karta zniżkowa glamour dotyczy jakich sklepów ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kolory tych lakierów !
    Zapraszam do mnie: http://virtualcabinetofbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. aaaaaaaaaaaaaaalllle piękna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach też uwielbiam truskawki ;D
    Słyszałam o tym sposobie malowania paznokci. Jeśli faktycznie utrzymuje się aż 14dni to chyba warto ;))
    Co do tej kosmetologii to są to studia zaoczne/wieczorowe?

    OdpowiedzUsuń
  15. czytalam ze maluja tak paznokietki w sephorze za jakies 30-40zl

    pozdrawiam :)


    www.zdrowienatura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ile biżuterii ;D szał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dlaczego nie odpisujesz na komentarze?

    OdpowiedzUsuń
  18. Napisałabyś notkę o swoich studiach kosmetologii? Co na maturze, o tym, jak dużo jest nauki itp.?

    OdpowiedzUsuń
  19. Łał świetnie...też tak chcę ;D Aż się rozejrzę za tym kierunkiem...ciekawi mnie ;)
    PS: podpisuję się pod anonimem: też chciałabym poczytać o kosmetologii i o tym co zdawać na maturze i wogóle :))

    OdpowiedzUsuń
  20. mmm ale zjadłabym truskawkę :) chociaż jedną
    Moja ciocia miała malowane paznokcie tą metodą i zaczęły jej odpryskiwać po 3 dniach, nie wiem czy to wina kosmetyczki czy lakieru, nie znam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja tez polecam manicure hybrydowy Shellac, sama wykonuję go za 40 zł:) I też studiuję kosmetologie:) Super!

    OdpowiedzUsuń
  22. ja tez polecam manicure hybrydowy Shellac, sama wykonuję go za 40 zł:) I też studiuję kosmetologie:) Super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

 

Blogroll

Kupuj kosmetyki w sklepie Ladymakeup