piątek, 18 marca 2011

maski maseczki próbki próbeczki

łoooo, dziś znalazłam pudełko w którym była masa próbek, maseczek..
więc w tej notce pokażę Wam maseczki na twarz i włosy, próbki i takie tam..

maseczka miętowa :)
dooobrze znana.. 


maseczka oczyszczająca z glinką zieloną + mikrodermabrazja
ziaja pro



produkty do włosów z celii



















to na tyle..
większość z tych rzeczy nie była jeszcze przeze mnie nigdy używana.. chyba czas na przetestowanie tych produktów?
jeśli będziecie chciały wiedzieć coś więcej o jakimś produkcie - piszcie :)

4 komentarze:

  1. a jak sprawuje się ta maseczka z ziaji Pro z glinką + mikrodermabraja? Za ile ją kupiłaś? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam ten szampon 1i2 z Celi, tylko że chyba do włosów przetłuszczających się. Był nawet ok. Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię te maski z Ziaji naprawdę działają.
    Świetny BLOG !
    będę odwiedzać częściej.
    Zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam zawaloną całą jedną półkę w łazience takimi saszetkami z maseczkami, kremami, balsamami,szamponikami:] większość to próbki z kolorowej prasy i wiele z nich to kremy na zmarszczki i do cery dojrzałej, ale moja mama ma wrażliwą skórę i nie chce się raczej smarować codziennie innym kremem także tak sobie leżą...a co do tego nowego balsamu z Garniera jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *