czwartek, 17 marca 2011

moja kolekcja kosmetyków : róże, bronzery i rozświetlacze :)


hej :*
dziś moja kolekcja kosmetyków : róże, bronzery i rozświetlacze:)


bronzer essence dla brunetek
wieeelki dysk, nie używam go zbyt często. ogólnie nie przepadam za bronzerami. zdecydowanie wole róże :)




róż 'mineralny' z maybelline
numerek 40, ładny róż z delikatnymi drobinkami



bronzer 'mineralny' z maybelline
numerek 70



róż z vipery :) ciekawy kolorek
brzoskwinka:)




rozświetlacz z essence :)



podwójny róż z essence



ciekawy róż/bronzer z rival de loop young





róż nieznanej mi firmy:)
bbaaardzo lubię :)




tu jakaś mieszanka :)


bronzer z vipery:)





róż z rival de loop






róż/rozświetlacz z essence z limitowanki return to paradise





rozświetlacz z rival de loop young, nie używałam



róż w musie z manhattanu
pięęęękny, super się trzyma, super kolor..





róż z vipery, dziś go kupiłam, piękny kolor, nadaje się też jako rozświetlacz :)






no to chyba cały mój zbiór :)
buziaki pączusie :*

5 komentarzy:

  1. dlaczego usunelas filmiki z youtube ??

    OdpowiedzUsuń
  2. róż z vipery jest fajny?

    OdpowiedzUsuń
  3. wooow, ile tego wszystkiego :)) podoba mi się kilka :) myślę, że nadchodzący sezon wiosenny będzie czasem różu w moim makijażu. nabyłam ostatnio kilka i nawet mi się podoba efekt. zawsze wolałam bronzer :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *