sobota, 12 marca 2011

nowościiii :)

hej, hej :*
co tam u Was ?
dawno mnie nie było, przepraszam..brak czasu 


spóźnione wszystkiego najlepszego z okazji dnia kobiet piękne :*


a teraz Wam pokaże co dziś dostałam od mojego ukochanego. 
zaczne może od tego, że marzyła mi sie ta torba, dokładnie ta.. 
mój ukochany właśnie dziś mi ją kupił, aleeee sie cieeeeszę :)
dajcie znać czy Wam też się podoba :)






jestem w niej zakochana :)


dajej.. 


kupiłam sobie portfelik 



a tu mój nowy i stary portfel.. który Wam się bardziej podoba?


a tu już zakupy kosmetyczne :)






buziaki :* miłego weekendu:)

17 komentarzy:

  1. nie no torebka rewelacja ;) mi się podoba bardziej stary portfel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo terbka :) Portfele dwa mi się podobają, ale bardziej stary :p

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiesz może czy ten olay jest jeszcze w promocji w rossmannie?

    OdpowiedzUsuń
  4. torebka tez mi sie podoba:) fajny haul, pozdrawiam i zapraszam do mnie
    sprawykosmetyczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka jest super! Widzę, że też lubisz duże portfele :) Chyba ten stary bardziej się mi podoba - jest bardziej klasyczny. Napisz coś więcej na temat tego kremu z Olay, zastanawiam się czy jest warty zakupu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się zdecydowanie bardziej podoba stary portfel :) Możesz zdradzić gdzie go kupiłaś?:D
    A noi torebka nieziemska :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu, ogladam Cie na youtubie, jestes przepiekna i najlepsza! śliczna torebka, mozesz zdradzic skad jest?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. torba jest z outletu koło mnie, a portfel z primarka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam po odbiór wyróżnienia:)

    http://kokosowa-panna.blogspot.com/2011/03/wyroznienie-sunshine-award.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna torebka :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. podobają mi się te rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka z pierwszych zdjęć - niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka prze-boska :D gdzie można taką dostać?
    Mi się bardziej stary potrfel podoba :)

    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie okichaj sie z tym'twoim ukochanym' ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. stary portfel lepszy, gdzie go kupilas??

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, torebka ślicznaaaa!!!!
    Bardziej mi się stary portfel podoba ^^;D
    :**

    OdpowiedzUsuń
  17. Torba cudna ;o!! gdzie mozna ja dostac?
    portfele oba ladne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *