środa, 23 marca 2011

pięlęgnacja mojej cery

Hej :)
dziś powiem Wam coś o pielęgnacji mojej cery.
wiadomo nie od dziś, że mam cere mieszaną w kierunku do tłustej.
strefa T oczywiście się świeci jak miliony monet :)
moja zmora - zaskórniki
nigdy nie miałam typowego trądziku ale wiem co to znaczy mieć problemy z cerą, nie pamiętam już w sumie kiedy mialam ładną cere. no niestety..
próbowałam wielu maści/kremów na zaskórniki - pomagały troche ale mnie to nie zadowolało.
zdecydowałam sie na kurację retin a, jest lepiej, kuracja trwa już ponad miesiąc. widać poprawę.

może opowiem Wam jak wygląda moja pielęgnacja :)

 twarz zimną wodą z żelem myjącym antybakteryjnym z ziaji :)
do oczyszczania używam ściereczki z mikrofibry:) świetnie się do tego sprawdza, próbowałam już paru ściereczek ale ta z mikrofibry jest najlepsza.
mój tonik wygląda tak :) jest to tonik z firmy oeparol
Tonik Oeparol UMT jest wodnym roztworem wielu substancji roślinnych, w tym tłoczonego "na zimno" oleju z nasion wiesiołka. Jest niezbędnym preparatem kończącym demakijaż i oczyszczanie każdego typu skóry. Odświeża, nawilża i wygładza skórę. Może być stosowany do kompresów pojędrniających skórę twarzy i szyi.

Skład: Aqua, Hydrogenated Castor Oil, Calendula Officinalis, Sorbitol, Phenoxyethanol (and) Methyldibromo Glutaronitryle, Allantoin, Parfum, Oenothera Paradoxa, Tocopherol, Disodium EDTA.



dopiero na studiach dowiedziałam się, że tonik jest niezbędny w pielęgnacji naszej cery:)
tylko płyn micelarny nie wymaga tonizowania :)

raz w tygodniu peelinguje swoją twarz peelingiem morelowym z st.ives :) 
lubię ten peeling używam go od 2007 roku:) 

drugim ulubionym peelingiem jest peeling z ziaji pro 
peeling z mikrogranulkami bardzo mocny

mocny on jest tylko z nazwy, dla mnie nie jest ani mocny ani ostry, nie trze aż tak bardzo, jednak ja mam gruba skórę :)


ulubiony krem to cetaphil 


poza tym raz w tygodniu mogę sobie pozwolić na peeling kawitacyjny i prądy d'arsonvala :)

rano : żel + tonik 
gdy wychodzę pod makijaż baza (krem z olay)

gdy wracam do domu od razu robię demakijaż do czego używam tego samego żelu co rano + tonik + cetaphil :) jest świetny

wieczorem : żel + tonik 
na noc : retin a 



7 komentarzy:

  1. super opisałaś swoją pielęgnację ;)

    już od dawna ciekawi mnie ta kuracja z retin a mogłabyś bardziej opisać jej działanie.. ?

    no i chętnie bym poczytała o recenzji kremu bo chciałabym kupić ale nie wiem czy dla mnie się nada ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu, a czy używasz filtrów? może jakieś polecisz?ja nigdy nie używałam i nie wiem czy warto?czy to w ogóle coś daje? Może inne osoby coś polecją?

    OdpowiedzUsuń
  3. znam ten ból... zazdroszcze osobom, które nie maja problemów z cerą...

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. mam filtry z LRP i z sorai ale nie mogę sie przekonac do uzywania.. nie wiem dlaczego..

    OdpowiedzUsuń
  5. też uwielbiam ten peeling z St.Ives:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mnie ciekawią te kosmetyki z Ziaji pro... Nigdy nic z tego nie miałam, a z chęcią bym coś wypróbowała. One są dostępne tylko w aptekach?
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam so mnie
    sprawykosmetyczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten peeling :)
    Najlepszy:)


    zapraszam do mnie :) na małe rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *