środa, 16 marca 2011

takie tam przemyślenia :)

heeeej!:*

dziś chcę Wam pokazać 3 suche szampony różnych firm ;)

co to jest ten suchy szampon ? 
Jest to szampon w sprayu, dzięki któremu szybko odświeżysz włosy bez konieczności ich mycia. Jest świetny w sytuacjach awaryjnych - podczas upalnych dni, w podróży, gdy jesteś chora, a także, gdy nie masz czasu na mycie oraz długotrwałe suszenie i układanie włosów, a musisz pilnie wyjść. Pamiętaj, że taki szampon na dłuższą metę nie zastąpi mycia włosów, ale w sytuacjach podbramkowych jest bardzo przydatny.
Dzięki zawartości specjalnych pudrów wchłania nadmiar sebum, a dodatek wyciągów roślinnych sprawia, że włosy stają się miękkie i lśniące.

pierwszy szampon - kupiony w superpharm za ok. 9 zł w promocji, jego cena regularna to (chyba) 16 zł
następny szampon - nowość w drogeriach natura i w rossmannach. 16 zł 
ostatni szapon - kupiony w niemczech za 2.99 €
wszystkie są super. nie mam im nic do zarzucenia, spisują sie super. dzięki nim rzadziej myję głowę:)
super odświeżają i dodają włosom objętości!


jeśli nie macie dostępu do takich szamponów albo nie chcecie wydawać pieniędzy to talk też się super sprawdza :) wystarczy posypać włosy u nasady, chwilkę odczekać i wyczesać biały proszek :)
do kupienia oczywiście w aptece za grosze.

dziś sobię kupiłam maseczkę truskawkową, tak z ciekawości, już używałam maseczek tej firmy, nie pamiętam jakie były rezultaty..no ale skusiłam się. 
zobaczymy..kosztowała 3,99 zł.. zawszę mogę wrócić do naturalnych maseczek które robię sobie z mrożonych lub świeżych truskawek:)



wczoraj będąc w biedronce tylko po to by kupić moje ulubione płatki kosmetyczne skusiłam się na żel micelarny, kupiłam go tylko do zmywania makijażu oczu czyli tylko tuszu i linera :)
cena : 3,99 zł :)


 mąka ziemniaczana - ostatnio powróciłam do niej, używam ją po zrobieniu makijażu, super matuje :)


tak przetrzymuję swoją skrobię:)


iii moje ulubione płatki z bierdony :)


jutro mam zamiar sobie kupić róż do policzków z paese, mam już dużo róży ale skuuuszę się :)
numerek 36
w ogóle zapomniałam o mojej miętowej maseczce :)
zaczęłam jej znowu używać:)



buziaki :*


10 komentarzy:

  1. i jsk odczucia co do mietowej maski? fajna


    zapraszam do udziału w moim rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no no notka super :)

    zakupowe-szalenstwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. też jestem zainteresowana informacjami na temat miętowej maseczki... gdybyś coś więcej o niej wspomniała było by miło :) pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na więcej informacji na temat tej maski. A ja byłam kilka dni temu w Biedronce i kupiłam te płatki bo akurat stare się mi kończą. Zaraz muszę je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o widzę, że kolor 36 paese, czyżby za sprawa recenzji naszej pięknej brunetttki? :) też mnie zaciekawił szczerze powiem!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka jest ta maseczka miętowa? :)

    Jestem ciekawa jak będzie sprawował się ten żel :) Dobrze zmywa makijaż oczu?

    No i ostatnie pytanie ;) O co chodzi z tą mąką? Pierwsze słyszę a brzmi ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie testuje żel micelarny i u mnie sprawuje się nieźle, tylko ciągle nie mogę przyzwyczaić się do tej konsystencji galaretki :P ale nie podrażnia,ładnie zmywa i nawilża. Też kupuje płatki w Biedronie, tylko ostatnio wzięłam aloesowe :-) A co do maski to się na nią wreszcie skusiłam i chyba zacznę wszystkim w około ją polecać, jest super!!!!!!! :D

    Pozdrawiam!

    idaalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Notka super :P Dużo nowości :)

    Mąka mnie zaciekawiła, może zrobisz odzielną notke na jej tenamt, Gosiu? :)

    I talk mnie zaciekawił :p

    I chyba pójde do biedronki po ten żel:p

    Oraz w końcu wypróbuje maseczke z tej firmy Ale u mnie w naturze nie sprzedaja :/ muse zajsc do innej natury eh :p

    Pozdrawiam serdecznie :*:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiała się własnie gdzie takie suche szampony można kupić, teraz już wiem i napewno zakupię sobie na próbę!!! Ja od bardzo dawna, znałam sztuczkę z talkiem, oczywiście nie można tego robić zbyt czesto, bo jest to niezdrowe dla naszych włosów a przede wszystkim dla skóry głowy! Ale czasami można!
    Zapraszam do mnie www.modnym-byc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. zrób notke o mące ;p zaciekawiła mnie ;D
    <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *