piątek, 25 marca 2011

zakupy:)

moja kosmetyczka się znowu powiększyła o nowości :)

catrice - puder rozświetlający:)






cień do powiek z sensique :) nr. 102
tak jakoś mnie naszło :)



cień z kobo - kupiłam go za 5 zł, był w koszyku z przecenionymi produktami ponieważ był uszkodzony lekko ;) ma ładny kolor :)




róż z catrice - również przeceniony na 2.99 zł :) wziełam, a co mi tam!
'mineralny' :D




no i tu mój nowy ulubieniec, podkład z catrice. matujący :)
mam kolor najjaśniejszy, 010 light beige, jestem z niego b. zadowolona. moje pierwsze wrażenia :

+ super odcień, bez zółci, różu:)
+ matuje
+ kryje
+ pompka
+ cena - 26 zł
+ trwały





kolczyki :)






i na koniec tulipanki :)

16 komentarzy:

  1. hey gosiu :) bardzo korzystne rzeczy cenowo upolowałaś... co do tej soli to z jakiej jest firmy i jak wygląda cenowo??? chciałabym porównać orientacyjnie... "widziałam" w plastikowym pojemniczku ok. niecałe 400g za 48zł

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej a gdzie kupiłas kosmetyki z Catrice ja ostatnio byłam w naturze mimo, że są w gazetce to ich w sklepie nie było.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę poszukać tych kosmetyków Catrice bo ciekawie się zapowiadają. Kolczyki z piórkami są śliczne :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki z piórkami są śliczne. Były też może inne kolory? No i ten podkład z Catrice mnie kusi. Jesteś z niego tak zadowolona.. A ja się waham między podkładem z Kobo i tym z Catrice:/
    Pozdrawiam i zparaszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. A wiesz może jaki jest ten puder rozświetlający z Catrice? Ma drobinki brokatu? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej : ) Świetny blog! : *
    Zapraszam do siebie, znajdziesz dużo inspiracji ; ) Jeżeli chcesz możesz dodać do obserwowanych <33
    Ps. Czy mogłabyś napisać do mnie na e-mail: joannafrankiewiczmalinka@gmal.com chciałam o coś zapytać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej . Masz świetnego bloga ;] Zapraszma na mojego :)

    http://dla-wszystkich-nastolatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam serdecznie na mój blog , który mogę streścić w tych kilku słowach :
    Jestem nastolatką , która stara się pokazać swoje wnętrze i swój charakter przez ubiór . często inspiracją do tego są wasze blogi , które z dnia na dzień są lepsze , a ja staram się dorównać najlepszym .
    Zapraszam i mam nadzieję , że Twój blog będzie miał coraz większą oglądalność . ; *

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolczyki super ;D

    Pozdrawiam ;)

    -----------------------
    http://ano-nimowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne kolczyki najładniejsze te z piórkami masz bardzo ciekawy blog zapraszam cię do mnie http://juliax96-makijaeporadyrecenzje.blogspot.com/ pozdrawiam juliax96 ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kapitalny blog ;D
    Czekałam, na coś takiego ;)
    Zapraszam do mnie:
    http://katharia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. podobno nie jestes już dziewicą :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. ooooooooooo nieeee masz te piękne kolczyki piórka, na które się czaję :D przyjdę w nocy i Ci je wykradnę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *