wtorek, 26 kwietnia 2011

czarna skórka :)

hej :) 

dzis króluje ramoneska z atmo



10 komentarzy:

  1. absolutnie nie sprzedawaj. skórka to klasyka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. sprzedaj ją :):):) jest rewelacyjna, już jestem nią zainteresowana...
    jaki to rozmiar??? a na poważnie to ja bym jej nie sprzedawała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciebie stac na wszystkie rzeczy, wiec ja zostaw, jest przefajna bardzo, zawsze Ci sie przyda,a Ty masz przeciez kase na nowe rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  4. nie sprzedawaj. przyda ci się ; DD

    OdpowiedzUsuń
  5. ZOSTAWIĆ! Extra że jest krótsza i ma rękawy 3/4 a do tego suwak z boku.

    Jaki to rozmiar??

    Chyba ze nie będziesz jej nosić - w takim wypadku sprzedaj.

    Możliwy jest odbiór osobisty?

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna, fajna ta kurteczka. Nie sprzedawaj tylko noś z dumą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. dam 250 zł za nią , pasuje? ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Sprzedać! Psuje Twoje proporcje...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym ją zostawiła, jest klasyczna a i skórka nigdy z mody chyba nie wyjdzie ; )

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. zostawić :)) chyba, że nie jesteś przekonana do niej to sprzedaj.. bedzie duzo chętnych heh :D :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *