piątek, 15 kwietnia 2011

 heeej!
dziś chcę Wam pokazać co ostatnio do mnie przyszło :)!
paczuszka od Reniferka Naszego kochanego!
szczena mi opadła jak zobaczyłam co w niej jest!
śliczna bluzeczka z kokardką.. no śliczna jest..



kolczyki :) super na lato!

i serum wygładzające do włosów :)
świetnie się spisuje, już go używałam i jestem baaardzo zadowolona!


dziękuję Ci kochana jeszcze raz za tak piękne prezenty! :*:*:*:*:*

a tutaj zdjecia kokosa, byłam dumna, że sama go rozbiłam i zrobilam ze skorupy domek dla gekonów :)



7 komentarzy:

  1. TO serum wygładzające do włosów wygląda ciekawie :) Napisz coś więcej jak już dłużej poużywasz.
    I bluzeczka słodka.
    Dałaś rade sobie z kokosem, też jestem z Ciebie dumna bo sama bym go na pewno nie rozbiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kokosa najlepiej się rozbija w mikrofalówce :D właściwie to sam pęka pod wpływem temperatury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez jestem z Ciebie dumna xD
    bluzka fajna ;)

    do komentarza -> jak to mikrofalówce? chyba traci swoje właściwolści pod wpływem takiego promieniowania i temp. hmm nie wiem czy to dobry pomysł

    OdpowiedzUsuń
  4. co to za serum? z jakiej firmy? nie wiesz czy jest dostępne w Polsce i gdzie?
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie można kupić to serum i ile kosztuje? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *