środa, 27 kwietnia 2011

goniaroniaa sprzedaje ubrania! :)

hej. chcialabym Wam pokazać ubranka które chcę sprzedać.


balerinki H&M, rozm. 38
nowe
chciałabym za nie 39 zł ale można się dogadać :)


 stradivarius 
rozm. 40

20 zł


38/40

stan b.dobry
45 zł ale można się dogadać :)


atmo
rozm. 40
25 zl 



H&M 
rozm. 38
25 zł


H&M
rozm. 36
30 zł 


różo-rozświetlacz z rival de loop
z limitowanki white angel

nowy!
20 zł


lakier OPI z kolekcji Alice In Wonderland 
nazwa kolorku : Thanks So Muchness!
15 ml
NOWY

30 zł 


50 zł

do każdej ceny należy doliczyć cenę przesyłki

11 komentarzy:

  1. daj linka do wizazu prosze

    OdpowiedzUsuń
  2. dlaczego ten sweter z kotkiem sprzedajesz?

    OdpowiedzUsuń
  3. http://szafa.pl/profil/roniagonia

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosia ile trzymał Ci się shillac na pazurkach?

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezłe ciuszki :D ale ja chwilowo jestem całkiem na debecie ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. niebieska spódniczka jest bOOOOska ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. spódnica i ten ostatni sweter są przeboskie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. hej;)mam pytanko gdzie kupiłaś te buciki???
    są takie śliczne...

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki za obserwację. Też poobserwuję Twój :)

    www.paniaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. A kupowałaś może coś kiedyś na stronie Heppina? http://heppin.com/sukienki_dzienne_sukienki_spodnice_spodnie_k-42_f-rozmiaryArray--Rozmiar%20%20XL.htm Właśnie się zastanawiam, ale jakies opinie by się przydało :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *