niedziela, 10 kwietnia 2011

niedziela :)

aaah już niedziela..
denerwuje mnie juz ta pogoda..
zimno, wietrznie, troszke deszczowo..
chce juz prawdziwą wiosne!


w tym tygodniu kupiłam sobie dwie rzeczy w super pharm :)
wode termalną z LRP - tej jeszcze nie miałam, używałam tej z iwostinu i z avene :)
no i krem do rąk polecany na wizażu.

pierwsze wrazenia co do kremu - super :)
piękny, delikatny zapach :)!~




byłam dziś z samego rana na spacerku, potem spotkałam się z przyjaciółmi i poszlismy pod pałac prezydencki. śmieszą mnie ludzie, którzy tam stoją całe dnie z flagami nie wiadomo po co..
czy nie lepiej skromniej przezywać rocznice tej katastrofy?

a teraz wieczór w łóżku z moją ulubioną czerwoną herbatą :)




a tuu mój kwiaaatuszek :)

16 komentarzy:

  1. Ale wysyp notek u ciebie! Lubię to! ;) Oby tak częściej.

    A co do ludzi spo pałacu- uważam tak samo jak ty. Te okrzyki, "wolna Polska"- normalnie ludzie się ośmieszają.

    OdpowiedzUsuń
  2. gonia do czego używasz tej wody termalnej?

    OdpowiedzUsuń
  3. och czerwona herbata, nie ma to jak smak błota o poranku :) Właśnie do czego używasz wody termalnej? Ja swoją z Avene dostałam za darmo kupując krem i do dzisiaj nie doszłam do tego do czego ja niby mam jej używać...

    OdpowiedzUsuń
  4. co to za kwiat :) ?
    udane zakupy, udane ;)

    Basia -(ILoveMyCosmetics)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie taka sama pogoda :(
    a myślę, że zachowanie niektórych ludzi wobec katastrofy, tylko rani rodziny tych, którzy zginęli.

    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. O widzisz, nawet nie słyszałam o tym kremiku, mogłabyś coś więcej o nim napisać? :) A co do tych ludzi to ehh, aż szkoda słów ;]
    A czerwoną herbatkę też uwieelbiam, ale mi i mojemu Tż'owi zalatuje ona...śledziem haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. tak myślisz? a ty w rocznice śmierci bliskich osób idziesz na cmentarz zapalić znicz i pomodlić się, czy siedzisz w domu i przeżywasz?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo a nie wiesz czy mozna ten kremik dostać w aptece? ;D
    czerwona herbata - mmmm Pycha! ;d
    ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosiu, mam do Ciebie pytanie dlaczego już nie kręcisz filmików na yt?

    OdpowiedzUsuń
  11. anonimowy - nikt bliski mi jeszcze nigdy nie umarł.

    a kim byli dla tych ludzi stojacych pod pałacem ci co zgineli?

    95% stojacych pod pałacem to starsi ludzie którzy nie maja co robic

    OdpowiedzUsuń
  12. filmików juz nie nagrywam poniewaz nie mam na to siły.. i czasu

    OdpowiedzUsuń
  13. A mogłabyś zrobić na blogu porównanie wody z Iwostin i La roche posay ? U mnie marka La roche posay niestety się nie sprawdza. Teraz mam żel,krem na dzień i na noc z Iwostinu, ale nie zaopatrzyłam się jeszcze w wodę termalną, chętnie przeczytam recenzję :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. widać zaliczasz się do 95% osób, które tam były :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Gosiu dziś kupiłam tę wodę termalną z LRP za 23zł jednak te 'promocje' w superpharm są do niczego, kupuje już tam tylko BioVaxy, lepiej rozejrzeć się po aptekach moim zdaniem, a na pewno znajdzie się wiele produktów taniej. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *