sobota, 9 kwietnia 2011

recenzje trzech ulubionych kosmetyków kwietnia :)

dopiero pączątek kwietnia a ja już mam ulubieńców tego miesiąca ! :)


Produkt odpowiada na potrzeby różnych typów skóry, przywracając naturalną równowagę. Jest przeznaczony dla cery mieszanej i tłustej. Producent zapewnia, że żel przywróci równowagę cerze mieszanej i tłustej, delikatnie oczyszczając skórę z makijażu i zanieczyszczeń. Żel powinien też zapewniać odpowiednią pielęgnację zarówno i przetłuszczającym się jak i bardziej suchym partiom twarzy. Skin Adapt zawiera wyciąg z ogórka i składniki pielęgnujące, które głęboko oczyszczają przetłuszczającą się skórę i nawilżają partie przesuszone. Efekt - oczyszczona, jedwabiście miękka i zdrowa cera. Żel nie blokuje porów i umożliwia skórze oddychanie. 

+ super oczyszcza
+ nie zapycha
+ bardzo przyjemnie pachnie
+ dostępność i cena (16zł)

na 100% będę do niego wracała, nawet nie wiem czy będę szukała innego ! :)
ten jest dla mnie idealny




 Preparat aktywnie antybakteryjny, nie drażni, nie uczula, posiada wybitne działanie przeciwzapalne, przeciwtrądzikowe,normalizuje cerę tłustą; zmniejszają się objawy trądziku, przebarwienia, blizny; następuje zwężenie nadmiernie rozszerzonych ujść gruczołów
łojowych. Stosować punktowo na czystą skórę na noc.
Po kilkudniowej kuracji skóra jest wyleczona.

+ naturalna
+ skuteczna, pomaga
+ wysusza

- słaba dostępność

Do włosów suchych, zniszczonych i farbowanych. Ekstrakt z szyszek chmielu wzmacnia włosy, zapobiega ich wypadaniu, przywraca włosom połysk. Prowitamina B5 reguluje prawidłową wilgotność włosów, zwiększa ich objętość. Maska regeneruje strukturę zniszczonego włosa i odżywia. Włosy odzyskują połysk, elastyczność, sprężystość, łatwiej się rozczesują i nie elektryzują się.

jak dla moich baaardzo suchych i zniszczoych włosów jest najlepsza :)

+ regeneruje
+ włosy po niej są o wiele piękniejsze
+ cena (5zł)

- słaba dostępność


i na koniec moj ulubiony kolor ostatnich dni :)

8 komentarzy:

  1. A możesz napisać gdzie kupiłaś te trudno dostępne kosmetyki - maskę do włosów oraz papkę do cery trądzikowej? Pozdrawiam, Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  2. same cuda pokazujesz

    ta papka prezentuje sie super, ale nigdy jej nie widziałam w drogerii :((

    OdpowiedzUsuń
  3. oo właśnie ja szukałam tej maski do włosów gloria i nie gdzie nie mogłam znaleźć ...fajna recenzja
    a kochana kiedy wracasz na youtuba tesknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki nr tego lakieru?

    OdpowiedzUsuń
  5. A maska do włosów ma nazwę Gloria? Bo nie wiem czy dobrze odczytałam ze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu, gdzie kupiłaś papkę jadwigi?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *