czwartek, 28 kwietnia 2011

strój dnia :)

strój dnia :)

wszystko z new look :)








14 komentarzy:

  1. wyglądasz ślicznie:))mam pytanie czemu nie nagrywasz filmików???

    OdpowiedzUsuń
  2. super zestaw :) biel na topie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu napisz proszę z jakiego sklepu spódniczka i sweterek? Są jeszcze do kupienia? są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie !! Śliczny zestaw i do tego pasuje do Ciebie idealnie :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale genialnie!!!!!!!!!!!!
    Ten strój pasuje do Ciebie idealnie. Zwiewnie i dziewczęco!!!!!!!
    Jesteś boska!!!!!!
    Właśnie skąd ta spódniczka i sweterek, napisz proszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu może chociaż zaczniesz opisywać stroje dnia, skąd która rzecz jest... tak robią dziewczyny na innych blogach:)
    Blog jest bardzo fajny, lubię tu zaglądać, szkoda że już nie kręcisz na youtube:( ale rozumiem pewnie brak czasu... pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. podaj koniecznie w jakich sklepach kupiłaś te ciuszki bo są extra!! :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. wydaje mi się, że Twoje nogi są zbyt szczupłe do bombek - tym sposobem zdajesz się być nieproporcjonalna, czytaj spory tyłek do szczupłych nóg. wg mnie lepiej by pasowały dopasowane spódnice.

    OdpowiedzUsuń
  9. A wg mnie bardzo bardzo ładnie. Schludnie, dziewczęco.. :) Ślicznie Gosiu wyglądadz w tym zestawie :)

    Basia -(ILoveMyCosmetics)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny strój. sama chętnie bm coś takiego założyła. spódniczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecież Gosia napisała wszystko z New Looka to po co pytania skąd są jakieś rzeczy???

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *