piątek, 29 kwietnia 2011

ulubieńcy kwietnia!

ten miesiąc tak szybko minął..
zaczęła się prawdziwa wiosna i jak już widzieliście zaczęłam sezon na spódniczki, super, że Wam się podobało, dziękuję za komentarze! chcecię więcej takich postów ze strojem dnia ?

dziś ulubieńcy miesiąca
jedyni i niezastąpieni.

puder jadwiga
perfumy gucci guilty
sok z aloesu
puder manhattan
róż
serum do włosów john frieda
olay żel do mycia buzi
eyeliner
maska do włosów gloria
krem do rąk anida
podkład catrice
i emulsja z olay :)

jakieś pytania :)?



buziaki :*

9 komentarzy:

  1. fajne zestawienie, a perfumy to jaka kategoria zapachowa? :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak maseczka się sprawuje ? dobrze nawilża włosy ?
    gdzie można ją kupić ?

    OdpowiedzUsuń
  3. TAK! Masz bardzo fajny styl i takie posty ze strojem dnia są bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu jesteś naprawdę super dziewczyną;)masz fajny styl:)mogę tylko pozazdrościć....

    OdpowiedzUsuń
  5. Olayowe emulsje, kremy etc to już chyba obowiązek każdej z nas ;DD

    OdpowiedzUsuń
  6. mam pytanie o ten krem do rąk gdzie go kupiłaś i ile zapłaciłaś?
    mam duży problem z zaczerwienieniami i suchością na rękach jak u Ciebie się sprawdza? odp.

    OdpowiedzUsuń
  7. a ten sok z aloesu to pijesz czy kosmetycznie jakoś używasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu na to czekałam ;) hehe
    Też jestem ciekawa jak stosujesz sok z aloesu :) (punktowo na zmiany ropne etc. czy jak) Proszę w notatce następnej o informacje :)
    Puder z manhatanu i emulska the best xD

    Basia -(ILoveMyCosmetics)

    OdpowiedzUsuń
  9. serum do włosów john frieda jest genialny - gdzie go kupujesz i w jakiej cenie? ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *