niedziela, 3 kwietnia 2011

ulubieńcy marca :)

nooooo i mamy już 3 dzień kwietnia, a ja spóźniam się z ulubieńcami :) wybaczcie! :*

maaaam swoich ulubieńców których nie zamienie! :)
polecam :)

moja baza - emulsja z olay, polecam ją już chyba setny raz! :)
podkład - catrice matujący:) fajny, fajny :)
puder - manhattan :)


 włosyyyy
odżywka z biowaxu
jedwab biosilk
i serum z avonu:)


korektor pod oczy z hean :)
chyba jeszcze Wam o nim nic nie mówiłam :)
używam go już od października :)
super rozswietla i tuszuje woryyy


tusz z firmy celia
właściwie to uzupełniacz :)
czarny
pamiętam jeszcze jak mama go używała gdy byłam mała
bardzo fajny :) 
5g za 3 zł :)


róż - nie wiem co to za firma :)
ulubieniec juz od paru miesiecy chyba :)


oerfumy gucci guilty
piękny zapach i jeszcze piękniejszy flakonik :)


żel do mycia buzi z ziaji pro


wszystkim znany peeling z st.ives


i cetaphil - niezastąpiony w mojej kuracji retin a :)


7 komentarzy:

  1. Emulsja Olay i peeling również moi ulubieńcy! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. o świetny wpis :) emulsja, puder, biosilk i peeling to również moi ulubieńcy :)) jeszcze nie miałam okazji do wypróbowania tuszu uzupełniającego i cetaphilu, ale się przymierzam :) Niestety w moim mieście nie ma tego podkładiu :( no i perfum i żelu do mycia twarzy jestem ciekawa, ale żaelu raczej nie dostane :( Pozdrawiam w tak piękny wiosenny poranek :)) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam do nowego konkursu na moim blogu :) do wygrania Pandora, której sponsorem jest Apart :D

    podoba mi się flakonik perfum :) były drogie :D ?

    OdpowiedzUsuń
  4. szkodzą??? zainteresowało mnie to... może coś więcej byś o tym napisała...

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blogasek:) dodaje do obserwowanych .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do mnie do rozdania! :)
    http://pysiapatrysia.blogspot.com/2011/04/rozdanie.html

    Buziaki i miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cetaphil tak, St Ives nie :) te ziarenka są za ostre, ale jeśli Ci służy to dlaczego nie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *