środa, 18 maja 2011

ciuszki, kosmetyki :)

hej :*
co u Was?

u mnie wszystko dobrze, przepraszam, że nic nie pisałam, nie dawałam znaków życia, poprawię się :)
wszystko super gdyby nie jutrzejsze dwa kolokwia, w czwartek i w piątek kolejne, ale weekend będzie czadowy:) w sumie każdy weekend jest super. szczególnie taki poza miastem z przyjaciółmi, cisza, spokój..
no ale nie będę Was zanudzać.

nie wiem co się dzieje, allleeee... od miesiąca.. hmm chyba już nawet od ponad miesiąca nie mam ochoty kupować żadnych kosmetyków.. tak więc też nie mam Wam czego pokazywać. chociaż dziś Wam pokażę nowe zdobycze ciuchowe z szafa.pl i z innych takich.

a no i zapomniałabym.. pokaże Wam moje produkty/półprodukty do robienia kosmetyków :)

spódniczka w grochy, urzekła mnie :)


spódniczka z wymienki :) pięęęękna..


meliski, spontaniczny zakup :)


spódniczka z wymienki, atmo.


kapelusz H&M, 39 zł

i zakupy ze strony zrobsobiekrem.pl








iiii pierścionek z szafy :)

10 komentarzy:

  1. spodnisie, meliski i paznokietki <3 mmmm

    OdpowiedzUsuń
  2. napiszesz coś więcej o tych produktach z zrób sobie krem ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódniczki mi się podobają:) Zwłaszcza ta w groszki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta spódniczka z wymianki to już widziałam nawet w Croppie, House, Okey .. - co śmieszne tylko metne inne przyszyte a krój identycznie ten sam.

    Jak dostałaś ją z wymianki to bardzo fajna wymianka .. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. spódniczki są śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dwie pierwsze spódniczki przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super jest ten kapelusz :) też miałam go kupić! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta spódniczka w grochy jest boska!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam bloga oraz na: http://www.formspring.me/franceelegance

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *