poniedziałek, 30 maja 2011

hej hej!

Przepraszam, że ostatnio w ogóle nic nie piszę.
Postaram się poprawić:) sporo się dzieje, zbliża się też sesja letnia..
jak Wam minał weekend ? mi osobiście super, za miastem z przyjaciółmi (ostatnio to standard)
Zrobiliśmy też imieniny-niespodzanke mojej przyjaciółce:)
Dziś za to byłam z ukochanym na zakupach a potem nad wisłą, przepłyneliśmy sobie promem na drugą stronę(praską) słoneczko, ukochany i arbuzy :) superrr :)

co dziś upolowałam ?




co sądzicie o moich zakupach ? 
w tym tygodniu zrobie też ulubieńców :)


od jutra podobno upały :) już sie cieszę :)

7 komentarzy:

  1. fajny kapelusik ^^ mi nie pasują ale kogoś oglądam z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobry jest ten szamponik?;>

    OdpowiedzUsuń
  3. super zakupy i czekam na ulubieńców;) też bardzo lubie ten szampon;) pzdr:*

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczny kapelusz niestety slomiane nie trzymajasie na mojej glowie, mierzylam juz wiele i wszystkie spadaly a moze to moja glowa taka niewymiarowa jest :P

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny kapelusik i japonki :)) też muszę sobie takie kupić :) widzę że mamy ten sam rozmiar stopy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli mogę zapytać ,gdzie kupiłaś kapelusz.?? Bo właśnie takiego szukam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *