czwartek, 16 czerwca 2011

hej hej!

dziś będę siedzieć chyba całą noc ucząc się mikrobiologii..
ehhh, nie lubię tego!
dziś spędziłam dzień bardzo fajnie :) mój ukochany zrobił mi fajną niespodziankę, kupił mi pewien gadżet, jak będziecie chciały to pokażę Wam jutro :)
wracając do dzisiejszego dnia..
szłam sobie pod galerią centrum, zaczepiła mnie pewna dziewczyna, która jak się poźniej okazało jest projektantką ubrań oraz stylistką, ma również obok mnie swój butik :)
powiedziała mi, że bardzo fajnie i modnie wyglądam i że chce mi zrobić pare zdjęć na swoją stronę :)


przy okazji pokażę Wam zdjęcia z Nidzicy (byliśmy tam jakiś miesiąc temu)








7 komentarzy:

  1. Oczywiście, że chcemy zobaczyć...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, pokaż gadżet:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana rozumiem w 100% Twój ból związany z mikrobiologią. Mam egzamin w środę :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana przeze mnie w tagu Top Ten Award :) http://amore-cosmetici.blogspot.com/2011/06/top-ten-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie Twoj chlopak kupil ta koszulke z chupa chupsów?swietna!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajna z Was para :) ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *