czwartek, 2 czerwca 2011

Jadwiga, Naturalny puder sypki do cery tłustej i trądzikowej

kolejny mój ulubieniec
puder z jadwigi :)

+ matuje
+ maskuje
+ regeneruje
+ pięknie wygląda na skórze
+ kosmetyk naturalny
+ ujednolica kolor cery
+ dobrze zmielony
+ cena 20zł/25g (bardzo dużo jest tego produktu, aż się z pudełeczka wysypuje)

- dostępność (ja kupilam moje pierwsze opakowanie na targach kosmetycznych, drugie dostałam od pewnej miłej dziewczyny, dziękuję!)

oczywiście można zamówić online :)
polecam serdecznie!

Preparat produkowany na bazie surowców naturalnych. Matuje, maskuje defekty skóry, wygładza. Ma działanie antybakteryjne, przeciwtrądzikowe, delikatnie ściągające
przeciwdziała wpływom szkodliwych czynników zewnętrznych. Odtruwa skórę, pielęgnuje i chroni,
wchłania nadmiernie wydzielający się tłuszcz. Maskuje wszelkie niedoskonałości skóry i zbyt rozszerzone pory, nadaje skórze gładkość i matowość. Ma właściwości zabliźniające, kojące, reminalizujące. Odświerza i odżywia cerę. Kompozycja odpowiednio dobranych glinek (białej, zółtej, zielonej) leczy trądzik, łagodzi objawy trądziku różowatego i innych defektów urody, stymuluje regenerację tkanek.
Skora staje się zdrowa i aksamitnie gładka.

Cena: ok. 20zł / 25g


obecnie jeszcze czekam na mój puder bambusowy z BU:) 

6 komentarzy:

  1. Masz może jakieś zdjęcie po nałożeniu? :) nie wygląda on 'ciężko' na twarzy? W sumie jeśli chodzi o kosmetyki to raczej mam ich dość mało ale może popróbuję czegoś nowego ;)

    a i dziękuję za dodanie do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. puder jest transparentny, nie widać go po nałozeniu,
    przynajmniej u mnie,
    opakowanie jest duże, za duże;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie- też jestem ciekawa jak wygląda na buzi. Nigdy nie słyszałam o tej firmie:)
    Zapraszam http://www.good-for-you.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o nim wiele dobrego, ale jestem ciekawa Twojej opinii o tym produkcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś otagowana: http://sprawykosmetyczne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten puder i rzeczywiście bardzo ładnie wygląda na twarzy:) nie wygląda ''on cieżko'' jest poprostu nie widoczny na twarzy, tak jakby sie nic nie miało:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *