czwartek, 2 czerwca 2011

korektor rozświetlający pod oczy HEAN


Hean, Eye Illumination, Korektor rozświetlający pod oczy


oczywiscie wyszukałam go kiedyś na wizażu, znalazłam w drogerii i od tamtego czasu jest moim numerem jeden!

+ świetny kolor! (dostępny tylko w jednym odcieniu)
+ pięknie rożswietla oko
+ maskuje cienie
+ cena : ja zapłaciłam jakoś 10 zł/9ml
+ trwałość
+ wygodna aplikacja (pędzelek)

- chyba tylko dostępność, jednak ja nie mogę narzekać :)

POLECAM!


Korektor maskuje i rozjaśnia cienie pod oczami oraz objawy zmęczenia. Pielęgnuje i wzmacnia skórę wokół oczu. Efekt jest natychmiastowy, cienie i zaczerwienienia znikają, a spojrzenie od razu nabiera blasku.
Skóra pod oczami wydaje się gładsza i zdrowsza. 
Korektor ma lekką konsystencję płynno - kremową.



więcej o nim na wizażu :)

6 komentarzy:

  1. Ciekawa propozycja :) Będę się za nim rozglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poszukuje czegoś podobnego już od dawna, chyba sobie taki będę musiała sprawić :)
    Pozdrawiam, chevaugne's diary :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie podczas tych upałów strasznie się ważył :(

    OdpowiedzUsuń
  4. zdradź kochana gdzie kupujesz kosmetyki Hean? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o, to jest pomysl na zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziś właśnie go zakupiłam za jedyne 12,80 :) Jutro bedę go sprawdzać :) Mam też z tej firmy podkład pod cienie i jestem bardzo zadowolona mam nadzie że korektor też się sprawdzi pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *