środa, 1 czerwca 2011

mój KWC!

Catrice, Infinite Matt Make Up (Podkład matujący)



MÓJ ULUBIENIEC!
jest to najlepszy podkład jaki miałam w życiu :) 


ja mam 010 ligth beige, najjaśniejszy. 
super pasuje do mojej karnacji :)
ostatnio kupiłam już trzecią buteleczkę tego podkładu


+ kryje
+ matuje
+ cena (26zł/30ml)
+ opakowanie (z pompką)
+ pięknie wygląda na buzi
+ nie zapycha
+ wydaje mi się, że nawet pielęgnuje skórę
+ fajnie się rozprowadza
+ 5 odcieni 


minusów tak naprawdę nie zauważyłam, jednakże dla niektórych mogą być : 
- nie jest wydajny (jednak mi to aż tak bardzo nie przeszkadza)
- dostępność (tylko w drogeriach natura, ja mam bardzo dobry dostęp do tych drogierii ale zdaję sobie sprawę, że nie we wszystkich miastach są te drogerie. a nawet jeśli są to nie ma w nich szafy Catrice)

co pisze producent o tym kosmetyku?
Matujący make up z 18h efektem `shine control`. Zawiera pigmenty odbijające światło. Zapewnia średnie lub mocne krycie bez efektu maski. Dzięki mocnemu nawilżeniu i beztłuszczowej konsystencji, make up nie wysusza skór, a pozostawia uczucie gładkiej i delikatnej cery pełnej naturalnego blasku.


skład : Aqua, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Glycerin, PPG-18, Stearoyl Inulin, Sodium Chloride, Acrylates, Dimethicone Crosspolymer, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Polysorbate 80, Hydrated Silica, Dimethicone, Aluminium Hydroxide, PEG-8, Ethylhexylglycerin, Trimethoxycaprylylsilane, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Phenoxyethanol, Parfum, Benzyl Salicylate, Butylphenyl, Methylpropional, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Hexyl Cinnamal, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (Iron Oxides), CI 77891 (Titanium Dioxide).

będę mu wierna :)

7 komentarzy:

  1. no prosze, a ja jeszcze o tym podkladzie nie slyszalam. to dziwne ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój numer jeden również, jeśli chodzi o podkłady :) wprost uwielbiam jego konsystencję.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nawet nie mam gdzie go dorwać, bo nie dość że mam nature 45 km ode mnie a jak już tam pojadę to sie okazuje że nie ma szafy catrice ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. tak o nim napisałaś że aż zapragnęłam go wypróbować... mam nadzieje że kiedy się wybiorę do natury to będzie ta półka to przynajmniej go sobie pomacam, a po 10 kto wie...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuuurczę. Toś mnie zasmuciła :P Nie mam dostępu do Catrice... Dla mnie najlepszy jest Revlon aktualnie, ale to jeszcze nie to :/

    OdpowiedzUsuń
  6. On jest w wybranych drogeriach Natura ...
    u mnie nie ma półki Catrice XD - ale to może dlatego, że już nie mieliby gdzie jej włożyć.. O_o

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *