wtorek, 14 czerwca 2011

moje nowości :)

znowu nowości w mojej kosmetyczce..
ehhh. 

lakier z H&Mu i z Safari :)
ładne, letnie kolorki :)



nail tek fundation II

super!


maska algowa witaminowa, bielenda
uwielbiam algi :)


szminka manhattan 57D


a co u mnie?
zaliczam egzaminy. 
jestem z siebie dumna! zaliczłam egzamin praktyczny i teoretyczny z pracowni kosmetycznej na 5!
za tydzień - we wtorek na mojej uczelni robimy taki dzień piękności, możemy przyprowadzić swoje klientki i zrobić im co tylko sobie życzą :) jakie ceny? moim zdaniem symboliczne. 
manicure, pedicure 10 zł
henna 10 zł
mikrodermabrazja + sonoforeza + maski i takie tam dodatki około 30 zł (w gabinecie ok. 250zł)
będą też niespodzianki :)
więc jeśli mieszkacie w Warszawie i jesteście zainteresowane, zapraszam :) 

a teraz lece odpoczywać :) w czwartek kolejny egzamin - mikrobiologia, ojjjj aż boli mnie wszystko jak o tym myśle.


dajcie znać czy chcecie recenzje jakiegoś kosmetyku :)

buziaki :*

11 komentarzy:

  1. śliczna szminka :) oj na taką mikrodermazję i manicure chętnie bym się załapała :) gdzie mam się zgłosić, jestem z warszawy :)?

    OdpowiedzUsuń
  2. kolory lakierów są przepiękne :) gratuluję!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam ten kolorek z Safari ;)
    Nawet teraz na pazurkach ;D jest cudny

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję 5:)
    Słodka ta Myszka Miki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też chętnie się załapię na manicure i mikrodermabrazję :) Jak mam się zgłosić?

    (biorąc pod uwagę komentarz Saturday-Night, mam nadzieję że nie masz jakoś bardzo ograniczonej liczby klientek, które możesz przyprowadzić :) )

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę napisz mi gdzie kupiłaś ta maskę z bielendy? I ile ona kosztuje?
    ODPOWIEDZ NA TA WIADOMOŚĆ BĘDĘ WDZIĘCZNA BAAAAAAARDZO.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu gratuluję Ci 5 :) wierze że na 5 wszystko pozaliczasz :)

    Jestem chętna do przeczytania recenzji o masce z bielendy :) a lakier z H&M bardzo ładny aż chyba sama dziś zajże jak w realu wygląda :p

    Basia (ILoveMyCosmetics)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakier safari też mam i kolor jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. maske algową kupiłam w hurtowni kosmetycznej, jest to jednak seria profesionalna i nie sprzedają wszystkim..

    OdpowiedzUsuń
  10. aaa slicze sa te lakiery nie dosc ze rozowe to jeszcze opakowanie obłedne.A jakie zywacze uzywasz do lakierów?zwracasz uwage na jakosc? bo ja osobiscie tak i uwazam ze najlepsze i najbezpieczniejsze sa te bez acetonu, dlatego ja chetnie siegam po zmywacz z donegala z proteinami jedwabiu.jest tani no i nie wysusza plytki paznokci a wrecz ja odzywia.zobacz sobie http://www.donegal.com.pl/Tez mam ta maske algowa witaminowa jest swietna !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *