wtorek, 14 czerwca 2011

a może wymianka?

pokażę Wam co mam do zaoferowania :)



















10 komentarzy:

  1. chciałabym 2 lakiery :)
    golden rose i ten z miss sporty ;)

    co chciałabyś wzamian ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chcesz sprzedać te rzeczy czy się wymienić??? dlaczego???:):):) bardzo fajne lakierki, ciekawa jestem tego produktu z ostatniego zdjęcia i pudru z meybellin... identyczną paletkę cieni mam w posiadaniu tylko moja ma już widoczne zużycia ale kilku cieni nawet nie tknęłam...

    OdpowiedzUsuń
  3. hej, ja bym była chetna, spoktaktyjemy sie przez e-maila?

    OdpowiedzUsuń
  4. interesuej mnie puder z membijaln lakier z essensc i ta paletka co byś chciaął za nie?

    OdpowiedzUsuń
  5. mogę ci zrobić odsypki podkładów mineralnych , pudru bambusowego :) ewentualnie coś mogę ci kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym była chętna na niebieski lakier P2, żółty Essence i podkład Pharmaceris jeśli nie jest zbyt ciemny?
    anitabre@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem chętna na zamianę:
    -niebieski lakier z Golden Rose
    -żółty lakier z Essence

    Napisz mi na
    dodsab@wp.pl
    co chcesz w zamian :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj, bardzo lubię oglądać Twój blog, zawsze pokazujesz coś ciekawego. Zapraszam do mnie i pozdrawiam:

    http://drugiezycieubran.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo . mnie interesowałby lakier z OPI i róż z maybeline .

    moja wymianka - http://www.forum-makeup.pl/viewtopic.php?f=56&t=804

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *