poniedziałek, 25 lipca 2011

hej!

miesiąc mnie tu nie było.. przepraszam !
ostatnio nie mam na nic czasu..
praca - dom - praca - dom.. mam malo czasu na przyjemności, chociaż zawsze znajdzie się chwilka na zakupy i spotkanie z przyjaciółmi.
w tym miesiącu kupiłam dużooooo ciuchów i jestem z nich mega zadowolona :)
byłam juz też nad morzem, gdzie zasnęłam na plaży i się spaliiiiłam, z czego nie byłam zadowolona..

wczoraj był dzień otwarty na stadionie narodowym w warszawie, oczywiście bylam, stadion zrobił na mnie ogromne wrażenie, jest olllllbrzyyymi :)





18 komentarzy:

  1. Wow..chciałabym tam być ;) Pokaż zdjęcia nabytków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no nareszcie jakaś notka:) mnie na stadionie nie było, ale widze że jednak warto:D
    pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie że cos dodałaś:) zagladam tu codziennie i w koncu się doczekałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę pobytu na stadionie! :) Miło, że znalazłaś czas na notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog! :)
    Zapraszam na swój blog o modzie, sporo outfitów:
    http://www.old-school-hollywood.blogspot.com/

    Jeżeli spodoba Ci się mój blog dodaj do obserwujących, poinformuj mnie o tym w komentarzu , a ja odwdzięczę się tym samym! :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. za jasny podkład i jak zwykle nasrane tuszem na rzęsach, masakra

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana nominowałam Cię do ONE LOVELY BLOG AWARD
    jeżeli jesteś zainteresowana to szczegóły na moim blogu::)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś przeze mnie nominowana:)
    Szczegóły tutaj: http://kokosowa-panna.blogspot.com/2011/08/tag-make-up-blogger-award.html
    Zapraszam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej gosiu czy moglabys mi zdradzic co robisz ze swoimi zdjeciami ze wygladaja na takie retro i sa w takim cieplym odcieniu? Bardzo cie prosze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne fotki ;p
    Zapraszam do obserwacji mojego bloga
    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej :* w końcu nowa notka:) spalenia sie na plazy zazdroszcze, bo jak ja bylam z Tz nad morzem mielismy tylko 2 dni sloonca i same deszcze;(. Fajnie wygladacie:) a gdzie pracujesz?
    u mnie tez nowa notka - zapraszam, w koncu odwazylam sie pochwalic efektami odchudzania;d
    http://morebeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. a gdzie byłaś nad morzem? czyżby Mielno? :))

    OdpowiedzUsuń
  13. ciągle czekam na jakieś nowości. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooooo proszę, jaki ładny ten stadion!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam do mnie na rozdanie !

    http://sandra-lip.blogspot.com/2011/08/rozdanie.html

    Zapraszam do obejrzenia nagród :)

    Pozdrawiam ♥ ; *

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmm it aρpears like your blog ate my first comment (it was super long) so
    I guess I'll jսst sum іt uup what I suЬmitted and ѕay, I'm thorougҺly enjoying your blog.
    Ι too am an aѕpiring blog writer but I'mstill new to the whole thing.
    Do уou have any tips and hints for noѵice
    blog writers? I'Ԁ definitely аppгeciate it.


    Feel free to vіsit my homepage - pella sears window replacement reviews bay area

    OdpowiedzUsuń
  17. Hi i am kavin, its my first occasion to commenting anywhere, when i read
    this paragraph i thought i could also create comment due to this good post.


    Feel free to surf to my web site ... water damage san francisco

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastic picturеs, the color and depth of tɦe photos are breath-takіng, they attract ʏou in aas though you belong оf
    the make-up.

    My site :: kiehl's Skin care where to buy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *