sobota, 27 sierpnia 2011

najlepsi

znalazłam trochę czasu, więc napiszę coś :)
teraz będę miała wolne wieczory, niestety.
nie lubię wolnych, samotnych wieczorów.
muszę się przyzwyczaić.

co u mnie?
wszystko dobrze, w zasadzie nic się nie zmieniło :)
jest cudownie. 

nie kupuję już nowych kosmetyków. tylko te niezbędne. hmmm chyba, że szminki :) uwielbiam szminki!
teraz inwestuję w ubrania :)
tego lata kupiłam sobie chyba z 30 spódniczek :)
w sierpniu kupiłam sobie aż 5 torebek i dobrze mi z tym :)

hmmm.. a dziś pokażę Wam moich ulubieńców ostatnich miesięcy :)

WŁOSY : 
suchy szampon - zawsze się przyda
amla - olejek do włosów, baaardzo lubię, włosy są po nim miękkie i lśniące
vatika - uwielbiam, zostawiam na noc, włosy są piękne
got2be powder - działa ! :D

 

woda termalna LRP
cetapil

żel do mycia buzi vichy normaderm - jest to moje drugie opakowanie, jestem mega zadowolona, nie wysusza mnie, w połączeniu ze ściereczką muślinową działa idealnie.
delia płyn micelarny do demakijażu oczu


żółta glinka i olej tamanu


puder bambusowy

ulubiony zapach gucci

zestaw z avonu:) arbuzowy

przyspieszacz opalania z kolastyny :)


ulubiony lakier z safari :)

 
i ulubione szminki 
rimmel 006 pink blush
eveline 627
revlon 008 candy pink



buziaki :**



12 komentarzy:

  1. a mi nie przypadł do gustu arbuzowy zestaw, dla mnie to jakiś chemiczny zapach :) Lakier bardzo ładny, taki delikatny :) Cetaphil ładnie nawilża, mam go i jest bardzo ale to bardzo wydajny :) A samotne wieczory? również nie lubię.. Ale niektóre jednak mają swoje uroki :) Podoba mi się Twój blog i lubię go czytać :) Pozdrawiam i życzę miłego, spokojnego wieczoru!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten lakier :)
    Zapraszam na mojego nowego bloga, oraz rozdanie :
    http://x3paulina.blogspot.com/
    ____

    Goniaaaa odpisz na sms-a :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. To zaszalałaś ze spódniczkami :D ja też staram się kupować tylko niezbędne rzeczy teraz.. trochę to trudne, ale trzeba będzie za coś kupić prezenty na Święta, hehe :)

    pozdrawiam Cię! :)
    no i zapraszam do mnie, nie wiem czy już u mnie byłaś :) (bo wiem, że na YT tak)

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe, minęłam się kiedyś z Tobą na Wiatracznej - chodzisz tam do Szmizjerki może? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ten suchy szampon z rossmana działa???:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś otagowana:)
    http://r-roksi.blogspot.com/2011/08/tag-30-pytan-kosmetycznych_28.html

    OdpowiedzUsuń
  7. cetaphil jest super :)

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny zestawik:)

    zapraszam do mnie na rozdanie
    topmodeo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Testuję od niedawna Amlę, mam nadzieję, że poprawi kondycję moich włosów. :)


    Przy okazji jeśli masz chęć zapraszam do mojego rozdania:
    http://my-love-cosmetics.blogspot.com/2011/09/moje-pierwsze-rozdanie.html

    :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam na moje rozdanie ! :)
    http://kornelaa.blogspot.com/2011/09/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  11. gosiu co u Ciebie? jak z chłopakiem?
    też kupiłam sobie masę spódniczek w te wakacje ;d
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  12. You are so interesting! I do not believe I've truly read a single thing like that before.
    So good to find somebody with unique thoughts
    on this subject. Seriously.. thanks for starting this up. This website
    is one thing that is needed on the web, someone with some
    originality!

    my blog post Read the Full Piece of writing

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *