niedziela, 18 września 2011

strój dnia :)


spodnie i bluzka C&A

19 komentarzy:

  1. buty ładne :) mam podobne spodnie :)
    Przy okazji zapraszam do siebie: le-nasty.blogspot.com Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw, siła w prostocie :) Swoją drogą, bardzo lubię ten sklep :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabyś pokazać buty od boku? Chce zobaczyć wysokość obcasa. A tak w ogóle to gdzie kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodnie :) buty też ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie ;)

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie kupilas te buty:)?

    OdpowiedzUsuń
  7. http://belezanena.blogspot.com/2011/09/moje-pierwsze-rozdanie-na-rozkrecenie.html


    Zapraszam na rozdanie do siebie..:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam Cię Gosiu chciałabym Cię zatagować
    TAG : blog
    1. Dlaczego zdecydowałaś się blogować?
    2. Co sprawia że nadal to robisz?
    3. Czy jest coś co mogłoby Cię do tego zniechęcić?
    4. Czy myślisz że w przyszłości nadal będziesz prowadzić bloga?
    5. Podaj swoje 3 ulubione blogi.


    moj blog to biegzycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się ciekawie!

    Może poobserwujemy się wzajemnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedy kolejne notki? tak rzadko piszesz:(

    OdpowiedzUsuń
  11. czemu nic nie piszesz ;(co tam u ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  12. prosty a efektowny, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *