czwartek, 29 grudnia 2011

dziś jeszcze jedna notka, tamtą napisałam w pracy, jednak jakość internetu nie pozwoliła mi jej opublikować :(

przeszłam się dziś po sklepach.. hmmmm po drogeriach i aptekach :)

zrobilam sobie zapas mojego ulubionego toniku i peelingu :)
a to tylko dlatego, że w 'mojej' drogierii za każde wydane 40 zł dostaje się bon na 10 zł :)
tak więc zrobiłam zakupy za ponad 80 zł :) i mam bon na 20 zł :)

nie wszystko kupiłam na raz :)


tusz essence 11 zł
tusz miss sporty 4 zł


serum john frieda - 23 zł


peelingi - każdy za 11.49 zł


kredka do ust essence - 5 zł?


delia micel - 7 zł
oeparol - ok.11 zł 


got2be - 13 zł ?


rzęsy essence:)



4 komentarze:

  1. zdradzisz gdzie znajduje się ta drogeria?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawi mnie soraya uzywalas tego peelingu?:) jak sie sprawujee?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta drogeria to pewnie Hebe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam te rzęsy i nie jestem z nich za bardzo zadowolona... fajna akcja z tądrogerią,zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *