czwartek, 1 grudnia 2011

heeeej!

hej kochane! stęskniłam się za Wami baaaaardzo bardzooo !
wszystko przez to, że nie działa mi laptop i od chyba 2 miesięcy musiałam korzystać z komputera stacjonarnego a korzystanie z niego to koszmar, włączałam go jak tylko baaardzo potrzebowałam coś sprawdzić.
wczoraj kupilam sobie nowy sprzęt, netbooka i jestem bardzo zadowolona, jest mały, biało-różowy i mogę go wszędzie ze sobą nosić :) teraz mogę nadrabiać blogowe zaległości ! :) ale się cieszę :)

teraz siedzę w pracy i troszkę się nudzę :) muszę siedzieć przy drzwiach bo tylko tu mam internet :P

w najbliższych dniach będę chciała pokazać Wam moje ukochane kosmetyki, których cały czas używam :)
no i napiszę jak się sprawdza u mnie słynne OCM !:)

będę miała dużo czasu na pisanie, w pracy mam troszkę czasu wolnego :) a pracuje aż 12h dziennie, oczywiście nie codziennie, ale uwierzcie mi, że męczące jest wstawanie o 4:30 :( no ale przyzwyczaiłam się do tego, już pół roku daje rade. latem było spoczko, na rowerku jeżdziłam do pracy, myślałam, że w okresie jesienno-zimowym będzie to koszmarem (oczywiscie juz nie jezdze na rowerze:P). jeszcze źle nie jest :) gorzej będzie jak dojdzie śnieg i śnieg z deszczem, fuuuuuuuuuuuu!


16 komentarzy:

  1. Super, że powróciłaś!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo sie ciesze, że wróciłaś:) wyglądasz przecudnie kochana:)czekam z niecierpliwością na kolejne posty:) prosiłabym o post jak doszłas do tego że Twoja cera jest teraz taka gładziutka:) u mnie troche zaskórników znikło po maściach ale niestety nadal sie z tym borykam:( ola

    OdpowiedzUsuń
  3. I piękny makijaż
    II nareszcie wróciłaś
    III czekamy na kolejne posty
    IV fajnie że jesteś

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak ja też bardzo proszę, żebyś opowiedziała o tym jak pozbyłaś się zaskórników czy wyprysków, bo teraz wyglądasz jak byś miała bardzo piękną cere bez problemów, też tak chce :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super i czekamy na ciebie i na nowe wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie że wróciłaś :)
    Zapraszam na mojego nowego bloga którego założyłam jakiś czas temu : http://x3paulina.blogspot.com/
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. super że jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I jak jesteś zadowolona z pracy? Bo jestem w trakcie szukania właśnie i zastanawiam się nad sklepem, może byś coś nam opowiedziała?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że wróciłaś :) A w jakich godzinach czynny ten sklep? Ja pracuję po 8 godzin, ale w godzinach 5-22 i wbrew pozorom na nic poza pracą nie mam czasu lub siły :(

    OdpowiedzUsuń
  10. super że wróciłaś:D czekam z niecierpliwoscią na nowe, częstsze notki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. studiujesz jeszcze kosmetologię?:>

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć a w jakim sklepie kupujesz olej kokosowy do włosów? bo ja jakoś nie moge go nigdzie dostać.

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo o świetnie że powrciłaś :) czekam na częstsze posty :) Basia

    OdpowiedzUsuń
  14. z czego masz róż i jaki numer?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *