czwartek, 29 grudnia 2011


hej piękne!:*

przepraszam Was już chyba dziesiąty raz za to, że tak pojawiam się i znikam..
ciągle praca, praca, praca.. mam mało czasu na przyjemności, chociaż może nie powinnam narzekać.

w najbliższym czasie napiszę notkę o moich ulubionych kosmetykach w mijającym roku, było ich sporo..
chyba nie trafiłam na żadnego bubla, może dlatego, że moje zakupy są zawsze przemyślane trzy razy, kupuję kosmetyki sprawdzone, z dobrymi opiniami na KWC :)


PARE ZDJĘC Z PRACY :)




złoty sweterek  H&M
komin - bazarek



biała bluzka - legia
komin - bazarek
opaska - bazarek


biała koszula H&M


zegarek ASOS od mojego K. :*


opaska - bazarek
bluzka - stradivarius



bluzka - stradivarius
spódniczka - new look 



9 komentarzy:

  1. straszysz ta opaska w sklepie spozywczym ? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pracujesz jako sprzedawczyni ? :)
    super się ubierasz do pracy :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. no a gdzie masz fartuszek?he fajna fryzurka...no tak ładnie jesteś ubrana że pasowałby ten strój do sklepu z ciuchami

    OdpowiedzUsuń
  4. studiujesz jeszcze ? :)
    bo nic o tym nie wspominasz

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiaaaaaaaaa;* wreszcie jesteś;)
    ślicznie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ogromna opaska, ja cię bardziej widzę w sklepie z ciuchami do spożywki jakoś mi nie pasujesz;-)))))

    OdpowiedzUsuń
  7. mi tez nie pasujesz do spozywczaka;p super ciuszki, jedynie ta opaska jest straszna (no chyba ze wyszla tak tylko na fotce) ja bym sie jej pozbyła

    OdpowiedzUsuń
  8. a co ze studiami?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *