środa, 7 grudnia 2011

strój dnia i makijaż :)

hej piękne!

siedze sobie w pracy, patrze jak pada śnieg, hmmm śnieg z deszczem :) więc jest mokro a nie biało :)
chociaż klientka powiedziała mi, że w innej dzielnicy już biało :) eee tam, ja nie lubię śniegu :( nie nawidzę zimy :(

mam nadzięję, że jutro będzie ładna pogoda, oby nie padało :) jutro Nasza 3 rocznica..
zaplanowaliśmy pójść na spacer nad wisłę i zawiesić na moście Świętokrzyskim Naszą kłodkę  :)

chciałam Wam pokazać jak maluję się na codzień  :)
mój makijaż codziennie wygląda tak samo,no czasami różni się odcieniem szminki, uwielbiam matowe, różowe szminki, jestem ich kolekcjonerką :)

co mam na sobie ?
bluzka - stradivarius
spódniczka z falbankami - h&m
legginsy - bazarek, są super ciepłe, na polarze :)
komin - bazarek

buzia :
podkład matujący - catrice
pomadka - top shop
liner - catrice
tusz- essence 2in1
korektor - rimmel match perfection











12 komentarzy:

  1. Śliczny kolor pomadki masz na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :)
    Pomadka rewelacyjna.! :)
    Kochana, gdzie w Warszawie pada już śnieg bo u mnie na Pradze Północ świeci słońce :((

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz - jak laleczka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O gratuluję rocznicy. Kiedy zaręczyny? JUż myślalam ze nie wrócisz a tu taka niespodzianka

    OdpowiedzUsuń
  5. prześlicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie, że wróciłaś do pisania bloga, odwiedzałam zawsze regularnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz :) U mnie w białymstoku też pruszyło śniegiem :P a potem już tylko śniegiem z wodą :( Basia.

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba za dużo korektora pod oczami (co widać na zdjęciu 6 od dołu), nawłaził Ci w zmarszczki i źle go rozprowadziłaś (widac przy linii dolnych rzęs prześwity ciemnej skóry)-musisz definitywnie zmniejszyć jego ilość albo zmienić na lżejszy
    pomadka na tym zdjęciu tez wygląda dziwnie tzn. na linii zetknięcia warg krwisty kolor ust prześwituje (za dużo pomadki?)

    OdpowiedzUsuń
  9. super Gosiu;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. zaręczyny buahahah o czym wy mowicie....

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje mi się, czy odcień pomadki, której tu użyłaś sprawia, że Twoje zęby są bardziej żółte niż białe?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *