sobota, 3 grudnia 2011

ulubieńcy :)

dawno nie pisałam więc czas by przedstawić Wam moich ulubieńców :)




  • krem do rąk z masłem shea L'Occitane
  • róż w musie z manhattanu (mój ulubieniec od ponad roku)
  • liner z catrice, superr!
  • pędzel do podkładu z maestro 



  • pomadka rimmel 006 pink blush
  • lip liner top shop L12 używam na całe usta jako pomadke, super trwała, matowa, piękny różowy kolor
  • tusz z essence 2in1
  • szminka z rival de loop
  • najlepszy korektor pod oczy i na wypryski, tuszuje i rozswietla, match perfection 030
  • bell korektor  

najcudowniejszy podkład dla mnie.
matuje na wiele godzin, jak już pisałam pracuję 12h, robie makijaż o godzinie 5 rano, zmywam ok.20 czasem nawet później, makijaż trzyma się, nie spływa.. 
catrice, matt mousse
050 - najjaśniejszy
mimo, że zawiera parafine, nie zapycha mnie.
cena - 20 zł 


cetaphil - do nawilżenia nic lepszego nigdy nie miałam, używam prawie rok, jest wydajny :)
jestem w trakcie drugiego opakowania :)


olej lniany - "piję" jedną łyżkę dziennie :)



olej z orzechów włoskich - to jego używam do OCM 
pięknie pachnie :)


puder z got2b
działa, działa:)




krem do rąk z lidla - jeszcze nie należy do ulubieńców, zbyt krótko go używam :)
hmmmm tydzień? 
krem z lidla z granatem z limitowanki :P
pięknie pachnie :)


kupiony dziś biały koszyczek, jest bardzo pojemny, kosztował 10 zł :) 
będę w nim trzymała kosmetyki na stoliku nocnym, których używam często :)


a to mój piękny nowy netbook :) jestem z niego mega zadowolona :)





świeczki o zapachu słodkich ciasteczek, mmmm :)



w następnych notkach stroje dnia :)


buziaki    :*:*:*:*


12 komentarzy:

  1. n co uzywasz oleju lnianego?

    OdpowiedzUsuń
  2. o ten korektor mnie zainteresowała, a czytalam ze jest do bani , to jzu nie wiem....
    koszyczek boski, a gdzie go kupiłas?
    netbook super, sama sie czaje na laptopa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna z Ciebie brzydula ;-) wygladasz rewelacyjnie, :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana skąd masz taką ładną naklejke na laptopie? ten muffin?:D odpisz please.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam cię...trochę smutno,że już nie kręcisz filmików bo jesteś sympatyczną dziewczyną:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. bez makijażu??niezły kit nam wciskasz...a na oczach mega czarne krechy;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wyglądasz na sobie bez makijażu przynajmniej na tym ostatnim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o troche się zmieniły kosmetyki od ostatniego pokazywania :) może jakieś dokładniejsze recenzje? :) Pozdrawiam, Basia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nareszcie wróciłaś :)

    Bedziesz mzoe odpisywać na maile z kokosowejowsianki??

    OdpowiedzUsuń
  10. a ta krecha to nie makijaż? niezły kit:)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyraźnie widać że masz makijaż na ostatnim zdjęciu ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *