środa, 7 grudnia 2011

zegarek

od dłuższego czasu choruję na 'złoty' zegarek :)
w wakacje zakupiłam sobie, może nie wymarzony, ale 'złoty' rozwalił się szybciej niż się spodziewałam, ale cóż..

jakieś 3 tygodnie temu zamówiłam sobie na allegro pięęęękny zegarek.. byłam na niego nieźle napalona,
przyszedł.. okazał się dużo za duży, i tu nie chodzi o bransolete, chodzi o tarczę..
byłam bardzo rozczarowana, na szczęscie można go zwrócić i to dziś uczynię :)

zanim go odeślę, pokażę go Wam moje drogie, jest śliczny.. tylko ta wielkość...


real foto : 



jak Wam się podoba ? 
też sądzicie, że jest za duży ? 

na szczęście zwrócą mi pieniążki i kupię sobie 'mój wymarzony złoty zegarek' 



buziaki :* 
miłego dnia :)

16 komentarzy:

  1. Jest śliczny, ale faktycznie tarcza przy Twojej rączce jest zdecydowanie za duża. Ale zegarek naprawdę piękny. :)

    ( u mnie dalej śniegu brak- a tak go już wyczekuję :( )

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, że masz drobną rączkę, ale mi się takie masywne zegarki podobają. :)

    Mogłabyś zrobić post o swojej diecie, jak schudłaś? Wiem, że kiedyś robiłaś, ale niestety nie mogę znaleźć... :( Bardzo mi zależy.

    Buźki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak o wiele za duży. Też mam zawsze problem z branzoletkami czy zegarkami bo mam bardzo drobne kosci

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również mam duży "złoty" ale jest klasyczny bez cyrkonii, tarcza tez jest duza ale troszke mniejsza niż ta, no i mam wieksze dlonie więc moj jak dla mnie mi pasuje a jak dla Ciebie to faktycznie mogłby być mniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. i jeszcze zapomniałam dodać ze jak go dostałam i otworzyłam pudełko to sie przeraziłam, ale juz sie przyzwyczaiłam i teraz stary który miał mniejszą tarczę o ok 1cm jest starsznie mały i niewygodny

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze faktycznie tarcza jest za duża na Twoją rączkę :( dobrze, że można zwrócić :) aczkolwiek naprawdę ładny :) Basia.

    OdpowiedzUsuń
  7. o matko, mozna powiesic na scianie! :O

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezła wielkość:D
    Ja lubię masywne zegarki ale ten jest zdecydowanie przesadzony.

    OdpowiedzUsuń
  9. oj za duzy, mam taki z Parfois, musialam zwezac

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosiu Tobie we wszystkim jest przepięknie Uwielbiam Cię i strasznie ubolewam nad tym że nie kręcisz już filmików serce pęka ale co Mi pozostało tylko i wyłącznie uszanowanie Twojej woli choć jest okrutna Buziaczki ślicznotko

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również chcę mieć taki zegarek bo pasuje do wszystkiego...pięknie się prezentuje..nawet ten z dużą tarczą..ale ładnemu we wszystkim ładnie;))

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny ale również uważam że do Twojej drobnej rączki nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  13. Gosiu, też widziałam ten zegarek, a znalazłam go na All w zegarkach męskich. Przeczytałam jednak, że jego średnica to 5cm i właśnie pomyślałam, że chyba będzie za duży. Zamówiłam więc inny, też męski; fotkę mam na blogu. Niemniej jednak nawet mój facet nie rozpoznał, że zegarek jest męski :) Bransoleta była za duża, ale skróciłam u zegarmistrza za 'dyszkę' i ogólnie za zegarek zapłaciłam ok. 50zł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Duże zegarki są fajne. Ten jest bardzo ładny, może faktycznie trochę za duży na Twoją rękę ale i tak mi się podoba :)

    Jeśli lubicie modne zegarki to ten blog może się Wam spodobać ;)

    http://www.krainazegarkow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja lubię jak dziewczyny noszą duże zegarki :)

    Szkoda, ze w tym poście zdjęcia się nie wyświetlają :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *