sobota, 28 stycznia 2012

cudowna gąbeczka


w końcu zdecydowałam się kupić gąbeczke a'la beauty blener!
zamówiłam ją w środę, w piątek już u mnie była :) 

dziś pierwszy raz jej użyłam i jestem w szoku! 
potrafi zdziałać cuda!
twarz wygląda promiennie i gładko :)

specjalnie włączyłam komputer żeby Wam to napisać :)
więc jeśli jeszcze nie macie tego małego cacka! - kupiujcie, kupujcie!

miałam dwie wersje do wyboru : jajeczko i serduszko
wybrałam serduszko chociaż kształtem nie przypomina <3 :) oczywiście różowe..
z przesyłką zapłaciłam ok. 28 zł (chyba)
a teraz lecę na uczelnie :)

miłego dnia!

:*

9 komentarzy:

  1. podaj stronkę na której kupowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://allegro.pl/beauty-blending-gabeczka-blender-do-makijazu-hit-i2086550249.html :)

      Usuń
  2. swietnie wyglada :) a ja uwielbiam takie gadzeciki :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez kliknęłam na podróbkę BB na allegro:)
    Nie moge doczekac się efektu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Zaprosiłam Cię do zabawy ,,Nigdy nie wychodzę z domu bez..." :) Mam nadzieję że Ci się spodoba :) Zasady znajdziesz u mnie na blogu :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Gońka, Gońka... To już nie będzie zdjęć przy sklepowych półkach??? hehe, ubaw z nich po pachy.

      Usuń
  5. gosiu możesz zalinkowac aukcje badz podac nazwe sprzedawcy? z gory wielkie dzieki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://allegro.pl/beauty-blending-gabeczka-blender-do-makijazu-hit-i2086550249.html prosze :)

      Usuń
  6. Widziałam je wczoraj na allegro i się zastanawiałam czy warto kliknąć, także Twój post jest dla mnie bardzo przydatny :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *